HahaTumregeln på detta forum är att det ALDRIG är väntetid på annat än dom modeller som @Vincentb äger, dom är det ALLTID nio månaders väntetid på minst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
HahaTumregeln på detta forum är att det ALDRIG är väntetid på annat än dom modeller som @Vincentb äger, dom är det ALLTID nio månaders väntetid på minst.
Trevlig bild med mysiga färgerÄntligen på landet - elden startad
Du som provat det mesta bland nyare Tudors, någon favorit?Försöka att hålla en trevlig ton i tråden och fokusera på alla underbara klockor istället
Klart man kan få fråga om någon vet om en klocka kan finnas inne hos en AD eller inte!
Under tiden presenterar jag Wood Edition 2019 haha
Oj det är en väldigt bra fråga. Många favoriter är det.Du som provat det mesta bland nyare Tudors, någon favorit?
BB Chronon?Oj det är en väldigt bra fråga. Många favoriter är det.
Bronzon älskar jag för att det är kul att leka med patina och 3-6-9 tavlan är grym.
Rangern för den är så clean och fungerar på allt. Grym fieldwatch och extra bra med 100m WR då kan den hålla för allt.
North Flag för dess distinkta industriella toolwatch design och integrerade länk som är superbekväm (jag gillar normalt sätt inte länkar).
BB58 för dess vintage charm och fantastiska storlek. Mysklocka.
Några korta ord
BB Chronon är väldigt trevlig men kanske lite för intetsägande för min del även om jag funderat på att köpa den igen. - Klart nyfiken på den nya G&S Chronon däremot som har lite mer personlighet!BB Chronon?
Dykare? Gmt.Sorry men racingläder på en dykare...
Sant!Dykare? Gmt.
Röstar för ett köp för av nyaste Chronon!BB Chronon är väldigt trevlig men kanske lite för intetsägande för min del även om jag funderat på att köpa den igen. - Klart nyfiken på den nya G&S Chronon däremot som har lite mer personlighet!
Är väl helt olika verk i dessa, min BB58 är oxå tyst, min Breitling Superocean II 42mm riktigt högljudd.Har ju nyss inhandlat Tudors GMT och tycker rotorn låter väldigt högt när jag vrider armen, när jag t ex jämför med min BB58 som är knäpptyst. Nån som har samma erfarenhet? Tänkte om det är jag som fått ett måndags ex..
Låter riktigt mycket..Men det hörs Iof sig att det snurrar. Lite trevligt faktiskt.Är väl helt olika verk i dessa, min BB58 är oxå tyst, min Breitling Superocean II 42mm riktigt högljudd.
Låter inte alls bra, jag kan köpa den som repobjekt..Har ju nyss inhandlat Tudors GMT och tycker rotorn låter väldigt högt när jag vrider armen, när jag t ex jämför med min BB58 som är knäpptyst. Nån som har samma erfarenhet? Tänkte om det är jag som fått ett måndags ex..
Har tyvärr inte klämt på GMT:n ännu.Låter riktigt mycket..Men det hörs Iof sig att det snurrar. Lite trevligt faktiskt.
Var inne på Krons i lördags, svaret är ca 6månader.Har vi någon i Tudor-tråden som har koll på hur det ser ut med tillgänglighet på Black Bay GMT nu? Kan man knata in hos AD och traska hem med en klocka eller verkar det vara lång väntetid?
Tack för detta! Ska ta ett varv med telefonen vid tillfälle. Lutar lite åt en GMT som nästa klocka.Var inne på Krons i lördags, svaret är ca 6månader.
Vad var det som krångla?Tillbaka på armen efter att varit borta en månad på garantiservice
Uppfattade det som att det var någon olja som hade skurit sig så den började tappa tid.Vad var det som krångla?
Grattis!
Testar nyförvärvet