Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är riktigt fin! Undrar vad de ska ha för den - 150-200K?Extremt ovanligt att se ett full set!
https://bulangandsons.com/collectio...r-monte-carlo-chronograph-7169-full-set-w-584
Funkar lika bra som Bergeon: https://www.royalstraps.se/collections/klocktillbehorHar nån lite tips på hur man tar av länken från bb36? Skulle vilja använda band ibland. Har ett verktyg för bandbyte men märkte att den är för stor. Är det knepigt att sätta tillbaka länk sen?
Oh no, kommer att vara dyrare än så tyvärr. (särskilt med den säljaren)Den där är riktigt fin! Undrar vad de ska ha för den - 150-200K?
Sant.Oh no, kommer att vara dyrare än så tyvärr. (särskilt med den säljaren)
... ja jag såg det, för komiskt att de har lagt in ett maxpris för strapen på en klocka som de säkerligen begär 25-30k€+ för.Sant.
B&S är inte billiga, sen får man ju också ett "gratis strap" - för max 1500 riksdaler så det väger ju upp att gå upp lite till...
... ja jag såg det, för komiskt att de har lagt in ett maxpris för strapen på en klocka som de säkerligen begär 25-30k€+ för.
B&S har 10 st straps som går över €150; dyraste är €285 så det skulle de kunna bjuda på... kanske de gör om man frågar. Kan inte någon här på KS köpa (bara för att se om ni kan få ett dyrare strap)?... ja jag såg det, för komiskt att de har lagt in ett maxpris för strapen på en klocka som de säkerligen begär 25-30k€+ för.
Snyggt! Men lite fundersam över varför lugg-hålen är så långt utåt. Blir ett gap där som jag inte riktigt gillar.
GMT på läder idag
Sicken bild! Den var skarp på riktigt!
GMT på läder idag
Kolla watchgecko, finns mycket i bra kvalitet och till vettiga priser.Snart sommar och lite sugen på några fina tygremmar till min 58. Kollat på nato originalet och den är fin men lite onödigt pricy. Vilka andra med liknande stuk (gärna med ett gulaktigt streck eller liknade) finns därute?
Tackar på förhand för tips.
https://www.royalstraps.se/products/zuludiver-marine-natoSnart sommar och lite sugen på några fina tygremmar till min 58. Kollat på nato originalet och den är fin men lite onödigt pricy. Vilka andra med liknande stuk (gärna med ett gulaktigt streck eller liknade) finns därute?
Sorry men racingläder på en dykare...
GMT på läder idag
Grymma:Snart sommar och lite sugen på några fina tygremmar till min 58. Kollat på nato originalet och den är fin men lite onödigt pricy. Vilka andra med liknande stuk (gärna med ett gulaktigt streck eller liknade) finns därute?
Fråga AD (ring, maila, gå förbi) så får du korrekt info istället för spekulationer - om inte någon här verkligen kan bekräfta statusHar vi någon i Tudor-tråden som har koll på hur det ser ut med tillgänglighet på Black Bay GMT nu? Kan man knata in hos AD och traska hem med en klocka eller verkar det vara lång väntetid?
Väldigt olika men generellt svår att få tag på - Rob E hade 2 inne som gick direkt. Krons och Nymans har än så länge långa kölistor...Har vi någon i Tudor-tråden som har koll på hur det ser ut med tillgänglighet på Black Bay GMT nu? Kan man knata in hos AD och traska hem med en klocka eller verkar det vara lång väntetid?
hur känns det nu efter ett tag?Samma här, trevlig helg tudorkompisar!
Absolut. Det ska jag. Ville bara höra om någon gjort det samma nyss.Fråga AD (ring, maila, gå förbi) så får du korrekt info istället för spekulationer - om inte någon här verkligen kan bekräfta status
Man får tydligen inte fråga sånt i denna tråd, fått samma responsAbsolut. Det ska jag. Ville bara höra om någon gjort det samma nyss.
Nja, fråga får man allt. Jag tycker att du tolkar svaret på fel sätt. Svaret är att vill man veta så får man höra med affären, eller möjligen om det är så att någon just varit där och kollat. Om någon har det och svarar, så är ju saken klar. Men om någon inte har kollat precis alldeles nyss, så kommer du bara att få gissningar till svar. Då behöver du m a o ta reda på svaret själv, om du verkligen vill veta.Man får tydligen inte fråga sånt i denna tråd, fått samma respons
Den är bra. Lite ovant som sagt då jag bara har kört vintage länge nu och detta är min första lite dyrare moderna klocka. Enda som stör mig är att safirglaset så lätt blir skitigt och hade varit kul om den haft AR. Men kommer nog bli en bra sommarklockahur känns det nu efter ett tag?
Man får fråga vad man vill, men vill man ha korrekta svar så är det inte vi KSare som sitter på dem, utan AD. Lagersaldon kan ändras snabbt.Man får tydligen inte fråga sånt i denna tråd, fått samma respons