Ses i kön Saknar min gamla black bay (förutom höjden) så ska också ge den en chans!Nu har jag gett upp, Tudor vinner. Måste ta och testa en BB58 trots allt, kan inte gå och vänta på en blå 58 eller en ny sub för evigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ses i kön Saknar min gamla black bay (förutom höjden) så ska också ge den en chans!Nu har jag gett upp, Tudor vinner. Måste ta och testa en BB58 trots allt, kan inte gå och vänta på en blå 58 eller en ny sub för evigt.
Siktar nog på en begagnad, tänker fortfarande protestera lite mot deras storsvek på Basel och inte ge mina pengar direkt till Tudor.Ses i kön Saknar min gamla black bay (förutom höjden) så ska också ge den en chans!
Riktigt fin den där, köpte du den på Gripenbro?Hydronaut idag
Den har jag oxå funderat på men orkade inte med ”modden”, känns inte värt.. Vilken har du, vad är flaskhalsen?
Annars tänker jag att man kan sätta på Bergeron-pinnar på en billigare pincett..
Gripenbro det stämmerRiktigt fin den där, köpte du den på Gripenbro?
Snyggt, tittat på den ett bra tag. Hur känns den?Gripenbro det stämmer
Den känns riktigt tajt å fin om man jämför med de nya tudor modellerna. Kan rekommendera .Snyggt, tittat på den ett bra tag. Hur känns den?
Sweet, har du tagit någon bild med den på länken?Den känns riktigt tajt å fin om man jämför med de nya tudor modellerna. Kan rekommendera .
Var också sugen på den därGripenbro det stämmer
Sweet, har du tagit någon bild med den på länken?
Riktigt fin
Ah, förstår! Riktigt fin iallafall!
Bästa bilden jag har med länken på. Det är nackdelen med länk när man är en hårig gammal gubbe, det nyps som fan.
Jättefin klocka ..tyvärr undviker jag personligen blocket..för många knäppgökar som häckar där.Hej,
Tänkte kolla om någon har någon åsikt om den här klockan:
https://www.blocket.se/stockholm/Sallsynt_Tudor_Prince_90800_Jumbo_84042050.htm?aw=1
Kliar det i fingrarna? Eller varför vill du inte fortsätta vänta om du redan har lagt undan din peng?Suttit i kö för GMT sen i December. Skiter i det och sparar till något annat. Tror de tappar kunder med allt jävla köande.
Väntetiden + problemen GMT klockan haft får mig att inte vara lika insnöad på modellen längre.Kliar det i fingrarna? Eller varför vill du inte fortsätta vänta om du redan har lagt undan din peng?
Jag är i samma sits... dock hoppas jag att dem släpper något under sommaren (gjorde det med vanliga black bay) annars får man testa något annatNu har jag gett upp, Tudor vinner. Måste ta och testa en BB58 trots allt, kan inte gå och vänta på en blå 58 eller en ny sub för evigt.
Jag hoppas på en blå BB58Jag är i samma sits... dock hoppas jag att dem släpper något under sommaren (gjorde det med vanliga black bay) annars får man testa något annat
Tack!Riktigt fin
Hade den blåa BB ETA som var sjukt fin... en blå BB58 vore kanon !Jag hoppas på en blå BB58
Ja, verkligen. Är inget jättefan av vintagefärgerna på BB58 som den är idag. Så det hade varit trevligt med lite nya färgerHade den blåa BB ETA som var sjukt fin... en blå BB58 vore kanon !
Tyvärr så känner man samma sak, vintage är verkligen inget för mig.Ja, verkligen. Är inget jättefan av vintagefärgerna på BB58 som den är idag. Så det hade varit trevligt med lite nya färger
Jag var inne på RobE i förra veckan och då hade de tre BB58 inne, en på respektive band.Ses i kön Saknar min gamla black bay (förutom höjden) så ska också ge den en chans!
Är det så? Tycker jag bara hör om att den är slut överallt och kölista.. men det kanske har svalnat av lite nu!Jag var inne på RobE i förra veckan och då hade de tre BB58 inne, en på respektive band.
Hydronaut idag