• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

36:an ser verklig grym ut! Funderat på att byta till mig en sån ganska länge. Typ perfekta vardagsklockan?
Har själv en svart BB36 som jag är extremt nöjd med. På länk funkar den till allt. Proportionerna, att den liksom är liten och knubbig, är så sjukt bra. Testa den är mitt råd!
DE1A38F4-EF26-428E-8710-FC2B0576DA80.jpeg

Bara av ren nyfikenhet, är det någon som pratat med en handlare om nya S&G Chrono? Verkar det vara högt tryck eller ganska svalt intresse just nu :) ? Känns lite blandat intresse när man kollar igenom sociala medier.

Trevlig kväll allés

Var in och klämde lite på 58:an på Rob E idag (Nato och läder). Den är fin men jag hoppas på fler färger i framtiden :) Supertrevlig personal att surra klockor med!

Jag har en Tudor Date-Day 76200 med Italiensk dagskiva och är ute efter en Engelsk att byta till. Har varit i kontakt med de svenska AD men just den Engelska skall tydligen ha utgått ur sortimentet medans Spanska, Italienska, Franska och Tyska finns kvar..

Någon som har tips på vart jag kan hitta? :)
0ee3ae83-346b-41d9-b50d-fbca22609430.jpg

Dags att komma igång med första officiella posten på forumet efter halvobligatorisk ”Ny på forumet”-post.

Inskaffade BB58 på länk för några veckor sedan och kunde inte vara nöjdare. Dimensionerna på klockan är helt enkelt värda berömet man fått läsa överallt.

Jag var aningen fundersam över hur jag kommer att komma överens med den faux nitade länken och vintage inspirerade färgskalan men varken länken eller färgskalan stör mig i praktiken. Med klockan på armen lägger jag knappt märke till nitarna och färskalan är rätt blygsam i jämförelse med andra vintage inspirerade designs (syns ju visserligen inte i min svartvirta bild inser jag nu).

65A2209E-4BA2-43C4-BEFC-A56FF5FCB591.jpeg

Tillbaka
Topp