Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är banne mig ton-i-ton på den ocksåTorsdag och efter att ha haft safirglas några dagar är det trevligt med plexi igen
Grattis!! Trevlig klocka helt klartVerkligen Tudor-torsdag för mig idag! Efter alla era bilder hade jag svårt att hålla mig från att köpa denna skönhet som kom med UPS idag. Bjuder på ett mini-paketöppnings inlägg
Obligatorisk wrist-check innan jag öppnar... En Orient Star som faktiskt har lite liknande drag som klockan i lådan.
Öppningen fortsätter
Älskar den piano svarta finishen på lådan.
Inuti hittar vi självklart en BB36! Som jag har sett fram emot att köpa den här.
En liten jämförelse med orienten (38mm)
Avslutar med ett par bilder på handleden. Jag tycker den passade mig helt perfekt.
Extremt nöjd än så länge och glad att vara tillbaka i Tudor-tråden
Gött mos! Saknar min gamla iblandVerkligen Tudor-torsdag för mig idag! Efter alla era bilder hade jag svårt att hålla mig från att köpa denna skönhet som kom med UPS idag. Bjuder på ett mini-paketöppnings inlägg
Obligatorisk wrist-check innan jag öppnar... En Orient Star som faktiskt har lite liknande drag som klockan i lådan.
Öppningen fortsätter
Inuti hittar vi självklart en BB36! Som jag har sett fram emot att köpa den här.
Avslutar med ett par bilder på handleden. Jag tycker den passade mig helt perfekt.
Grattis till en fantastisk klocka! Och kul med en ny BB36-ägare i tråden!Verkligen Tudor-torsdag för mig idag! Efter alla era bilder hade jag svårt att hålla mig från att köpa denna skönhet som kom med UPS idag. Bjuder på ett mini-paketöppnings inlägg
Öppningen fortsätter
Grattis !Debutdags
Väldigt skön och behaglig måste jag säga! Och knapptrycken är rätt så tillfredställande. Älskar storleken, tavlan etc men tyvärr kommer den nog flippas mot sommaren, vi får se. Ser fram emot att testa den på länk innan dess iallafallGrattis !
Hur känns den?
Tänk på att kronan står lågt och eventuell tull kan tillkomma. Annars tror jag inte det är något annorlundaHej,
Vad är det man ska ha koll på när man handlar Tudor från utlandet (förutom äkthet)? Ska dels till staterna och Tyskland innan sommaren och funderar på ett inköp. Någon modell som är prisvärd?
Tänk på att kronan står lågt och eventuell tull kan tillkomma. Annars tror jag inte det är något annorlunda
Bb58 är väl den ända klockan med kölista så det är nog den som är mest prisvärd
Tyvärr inte!Har black Bay serien vitguldsindex?