Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä inte datumet..Men min GMT är i Genève nu då rotorn plötsligt började skramla utan nåt direkt våld mot klockan. Har fan separationsångest. Personal på nymans kom rusande och skulle klämma på klockan..Jag fick en liten papperslapp och att de hör av sig om 6-8 veckor.Då vart det dags att skicka GMT’n till ostlandet bortom bergen. Är det någon mer som har eller har haft krånglade datum-komplikation?
Min växlade först 1,5 dagar för att sedan konsekvent växla 2 dagar åt gången. Hmm..
Nä inte datumet..Men min GMT är i Genève nu då rotorn plötsligt började skramla utan nåt direkt våld mot klockan. Har fan separationsångest. Personal på nymans kom rusande och skulle klämma på klockan..Jag fick en liten papperslapp och att de hör av sig om 6-8 veckor.
Bergströms om du har lite turNågon som vet om man kan klämma på en BB58 någonstans i Göteborg?
Tyvärr tyvärr tyvärr är detta ett generellt problem på Tudors GMT urverk. De har haft stora problem med datumväxlingen precis på det sätt du upplever.Då vart det dags att skicka GMT’n till ostlandet bortom bergen. Är det någon mer som har eller har haft krånglade datum-komplikation?
Min växlade först 1,5 dagar för att sedan konsekvent växla 2 dagar åt gången. Hmm..
Finns den inne hos Bergströms?Bergströms om du har lite tur
.. om du har lite turFinns den inne hos Bergströms?
Jag fick också lilla papperslappen med löfte om att det ska vara klart innan sommaren. Dock läst om 3-4 månaders reptid. Tålamod, I guess.Nä inte datumet..Men min GMT är i Genève nu då rotorn plötsligt började skramla utan nåt direkt våld mot klockan. Har fan separationsångest. Personal på nymans kom rusande och skulle klämma på klockan..Jag fick en liten papperslapp och att de hör av sig om 6-8 veckor.
Precis, ganska olyckligt att det är så många klockor som går tillbaka. De verkar dock ha en lösning. Snart hoppas jag.Tyvärr tyvärr tyvärr är detta ett generellt problem på Tudors GMT urverk. De har haft stora problem med datumväxlingen precis på det sätt du upplever.
Tycker verkligen om både dina bilder och klockor
Finns den inne hos Bergströms?
Tack!Tycker verkligen om både dina bilder och klockor
Kind of ok! Blir ju roligare om det skaver lite.. Eller hur ordspråket nu går.Kind of not ok
Har frågat några gånger utan framgång. Men jag är ingen av deras större kunder heller så..Finns den inne hos Bergströms?