Martin2000
Basic
Köpt av Josef B här på KS.
Var länge på jakt efter ett Omega-nato men kom aldrig så långt.
Var länge på jakt efter ett Omega-nato men kom aldrig så långt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpt bandet hos singularstraps, jag gillar det som tusan, har tre olika storlekar på det. Deras vanliga i olivTrevlig! Gillar natot. Var har du köpt det?
Har vid ngt tillfälle fått ngn grönaktig färg på huden under bandhornen, då har klockan antagligen suttit lite väl tajt & det har varit bra varmt. Inte mer än att tvätta bort med lite tvål. Aldrig sett ngt på kläder och inte känt ngn speciell doft. Detta gäller Tudor Bronzen.
Än så länge har den inte badat men det kommer den få i sommar.Ah okej, tack för infon! Badar du med din eller är den torr 24/7?
Köpa?Vill-ha-begäret efter en BB58 är enormt! Vad ska jag ta mig till!?
På service?Vart är alla GMT? Vill se lite härliga bilder, gärna på läder av olika slag
Ha ha haPå service?
Vill köpa nytt. Vart kan jag hitta den?
Ouch & TouchéPå service?
Köpte just ett från Watch Gecko i mycket bra kvalle! Ca 350 kronor tror jag men mycket väl värt pengarna!
Glad Valborg tudor-gangsters!
Är sugen på att köpa ett svart tropic inför sommaren, är det nån som har tips på ett med bra kvalitet som inte är alltför dyrt?
Tack! 350 spänn är ju bra, ska kolla upp!Köpte just ett från Watch Gecko i mycket bra kvalle! Ca 350 kronor tror jag men mycket väl värt pengarna!
Kolla längden .. För mig var det inga problem (16,5cm handled) men den är relativt kort vilket för mig är bra.Tack! 350 spänn är ju bra, ska kolla upp!
Har också ett likadant och kan intyga att det är riktigt bra. Jag har provat några olika men det är helt klart bäst.Tack! 350 spänn är ju bra, ska kolla upp!
Testade denna och gillade mycket!Vart är alla GMT? Vill se lite härliga bilder, gärna på läder av olika slag
Snygg kombo. Vad är det för band?
Du borde helt klart skaffa dig enTestade denna och gillade mycket!
Snygg kombo. Vad är det för band?
Alla måste ju få följa med på tåget och tjäna pengar på sina klockor...
36:an funkar till allt!
36:an är riktigt fin! Vad mäter din handled?36:an funkar till allt!