Riktigt lyckad faktisk!Snyggt! Fan mumsig BB gmt, kan mycket väl bli nästa klocka för min del
Själv har jag siktet inställt på en 58 och eventuellt North flag som jag tycker är riktigt cool.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt lyckad faktisk!Snyggt! Fan mumsig BB gmt, kan mycket väl bli nästa klocka för min del
Riktigt lyckad faktisk!
Själv har jag siktet inställt på en 58 och eventuellt North flag som jag tycker är riktigt cool.
Köp en "hel" 58 istället, drygt 35k så får du med alla band, ett kanonköp!Vad kostar det att köpa originallädret separat till BB58 hos AD, någon som vet?
Ahaa! Lite sent för det tyvärr Köpte ju min i tisdags.. skulle ha frågat om det direkt inser jag nu!Köp en "hel" 58 istället, drygt 35k så får du med alla band, ett kanonköp!
Köp en "hel" 58 istället, drygt 35k så får du med alla band, ett kanonköp!
Undrar jag också Viklås och läder går väl på en cirka 4500, fabric strap på 1800 (ish)Vadå ”hel”? Hur menar du?
Undrar jag också Viklås och läder går väl på en cirka 4500, fabric strap på 1800 (ish)
Läcker!Precis varit hos urmakaren och hämtat hem denna
Hej. Hur upplever du 41 mm? Alla verkar jämt vilja ha 36mm som jag upplever för liten.
BB41 på Svart gummi denna Torsdag.
Fin! Storlek?Precis varit hos urmakaren och hämtat hem denna
Tackar! 34mmFin! Storlek?
Jag tycker 36 är för litet..Jag är en rätt stor gubbe..Så allt under 39 mm storlek ser löjligt ut. 41an är helt perfekt för mig.Hej. Hur upplever du 41 mm? Alla verkar jämt vilja ha 36mm som jag upplever för liten.
vad jag menar är att man bör köpa 1 st bb58 med alla banden, ett utmärkt natoband, dock kan det upplevas som lite litet om man har en 17,5 cm handled eller större, ett läderarmband som är snyggt på även andra klockor, lädret finns i small, medium och large och en metallänk som är lika underbar som själva klockan. det är bara en åsikt, alla klockor är lika fina.Vadå ”hel”? Hur menar du?
Är sjukt sugen på en BB58 men vill förstås testa innan köp. Problemet är att ingen återförsäljare i Göteborg verkar ha den inne...vad jag menar är att man bör köpa 1 st bb58 med alla banden, ett utmärkt natoband, dock kan det upplevas som lite litet om man har en 17,5 cm handled eller större, ett läderarmband som är snyggt på även andra klockor, lädret finns i small, medium och large och en metallänk som är lika underbar som själva klockan. det är bara en åsikt, alla klockor är lika fina.
Den kombon blev oväntat bra!Det får bli nato en stund
Gillar rosen. Sugen på att jaga rätt på en liknande variant i 32-33 om det finns.Tackar! 34mm
Det var rosen som gjorde att jag fastnade för klockan. Vet faktiskt inte vilka referenser och storlekar som hade denGillar rosen. Sugen på att jaga rätt på en liknande variant i 32-33 om det finns.