Bästa & Mesta sommarklockan!Somrigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bästa & Mesta sommarklockan!Somrigt!
En likadan? Låter tråkigtFick hem denna idag. Redan sugen på en till .
En likadan? Låter tråkigt
Grym! Hur var väntetiden för dig?Fick hem denna idag. Redan sugen på en till tudor .
Japp den där är riktigt riktigt bra! Sjukt snygg!Fick hem denna idag. Redan sugen på en till tudor .
@Rolexsearch hade tydligen sett GMT i skyltfönstret på både Nymans och Krons nyss, berättade att det ej var någon väntetid på dessa. Kanske kan bekräfta det du skrev till mig på PM? Folk verkar undraGrym! Hur var väntetiden för dig?
Intressant, har varit på väntelista på de flesta AD's här i Skåne sedan December utan att någon återkommit. Men det blir nog något annat istället. BB58 till September/Oktober kanske istället.@Rolexsearch hade tydligen sett GMT i skyltfönstret på både Nymans och Krons, berättade att det ej var någon väntetid på dessa. Kanske kan bekräfta det du skrev till mig på PM? Folk verkar undra
Grym! Hur var väntetiden för dig?
Ah! Okej, smidigt.Jag köpte den via KS .
Ah! Okej, smidigt.
I torsdags skrev du:@-RI- hehe det va ju ett tag sedan jag skrev och det var på per-owned så...
I torsdags skrev du:
"Det är ingen väntetid på denna och jag såg precis denna i fönstret på Nymans och krons ur."
Uppfattade ditt PM som att det fanns nya GMT att hämta ut då du samtidigt nämde att det ej är någon väntetid och du sett den hos både Nymans och Krons.
Då är det uppenbart kölista verkar det som, om man inte hittar en på pre-owned.
Jag hade en Tudor GMT ute till salu, den du skrev på i torsdags och meddelade mig det jag skrev ovan precis, ang kölista.@-RI- nej sorry jag missuppfattade. Jag trodde du menade Rolex GMT 2. Såg den för ett tag sedan. Självklart pratar du om Tudor Ja jag har sett de i fönstret förra veckan men jag har ej varit inne sen dess så de kan ju ha sålts.
Hur vaknar ni i morgon?
Vart och vilken GMT master 2 såg du i skyltfönster?@-RI- nej sorry jag missuppfattade. Jag trodde du menade Rolex GMT 2. Såg den för ett tag sedan. Självklart pratar du om Tudor Ja jag har sett de i fönstret förra veckan men jag har ej varit inne sen dess så de kan ju ha sålts.
Snart kan man vara med härinne igen... Kändes som något fattades sedan jag sålde Pelagosen.
To be continued..
Du har hela helgen på dig . Går många flyg. Jag var i London förra veckan och fick med mig en Batman hem, lätt värt resan .Dem ringde precis från Harrods och sade att de har en BB till mig att hämta.. Funderar på hur jag skall få ihop mitt liv, man har bara sju dagar på sig att hämta upp på plats.
Jag var på Harrods för ett par veckor sedan och skrev upp mig på listan. Har för mig att dom sa att ombud kan hämta ut. Lycka till!Dem ringde precis från Harrods och sade att de har en BB till mig att hämta.. Funderar på hur jag skall få ihop mitt liv, man har bara sju dagar på sig att hämta upp på plats.
Det kommer bli premium i framtidenÄr det någon annan som haft "problem" med dåligt tryck på siffror på datumskivan? Siffrorna 8-9 på min BB GMT är mycket svaga. Detta är alltså ett fabrikationsfel och inget som uppkommit med tiden. Jag köpte den beggad med den vetskapen men valde nu att få det åtgärdat eftersom garantin fortfarande gäller.
Hehe, så länge blir det inte kvar i min ägo .Det kommer bli premium i framtiden
Kul, blir det en pelagos igen eller nåt annat skoj?
Är det någon annan som haft "problem" med dåligt tryck på siffror på datumskivan? Siffrorna 8-9 på min BB GMT är mycket svaga. Detta är alltså ett fabrikationsfel och inget som uppkommit med tiden. Jag köpte den beggad med den vetskapen men valde nu att få det åtgärdat eftersom garantin fortfarande gäller.