Håller med!! Ett överkomligt (både praktiskt och prismässigt) alternativ till Hulken Riktigt snygg är den!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med!! Ett överkomligt (både praktiskt och prismässigt) alternativ till Hulken Riktigt snygg är den!!
Mycket vacker och läskande bild!
Håller med!! Ett överkomligt (både praktiskt och prismässigt) alternativ till Hulken
”Bara” 2670 pund! Samma pris som vanliga Black bayVad går en sådan för?
”Bara” 2670 pund! Samma pris som vanliga Black bay
Några månader! Väntetiden är 6 mån-1 år, och man måste hämta den på plats (kan skicka ombud) inom 7 dagar från att den är leveransklar.Har du stått i kö länge?
Spännande! kul grej att åka till London för att köpa en klocka som bara går att få tag på därNågra månader! Väntetiden är 6 mån-1 år, och man måste hämta den på plats (kan skicka ombud) inom 7 dagar från att den är leveransklar.
Ja verkligen! Förhöjer upplevelsenSpännande! kul grej att åka till London för att köpa en klocka som bara går att få tag på där
Verkar stämma bra. Var förbi en sväng i tisdags och då var väntetiden 6 mån enligt personalen. Den är helt klart trevlig, de hade en för display.Några månader! Väntetiden är 6 mån-1 år, och man måste hämta den på plats (kan skicka ombud) inom 7 dagar från att den är leveransklar.
Håller med!! Ett överkomligt (både praktiskt och prismässigt) alternativ till Hulken
Ett stycke tool watch...
G-Shock om inte långärmat skämt åsido så har jag bara haft den ett par dagar än så jag får tacka tidigare ägare. På näst översta bilden kan man se de enda dingen jag hittat på nedre vänstra bandhornet fast det syns knappt med blotta ögat.Mycket bra!!
Men.. hur har du lyckats hålla den så fräsch!?
G-Shock om inte långärmat skämt åsido så har jag bara haft den ett par dagar än så jag får tacka tidigare ägare. På näst översta bilden kan man se de enda dingen jag hittat på nedre vänstra bandhornet fast det syns knappt med blotta ögat.
Julafton här..favoriten åter efter ett besök i ostlandet.
Tack! Nej det var rotorn som gått sönder efter jag tappade den. De tog det på garantin och sen körde de full service vad det nu innebär.Välkommen hem får jag säga!
Hade du strul med datumväxlingen?
Schysst att de tog det på garantinTack! Nej det var rotorn som gått sönder efter jag tappade den. De tog det på garantin och sen körde de full service vad det nu innebär.
Ja verkligen schysst.Schysst att de tog det på garantin
Den blir bara snyggare & snyggare ju mer man ser denJulafton här..favoriten åter efter ett besök i ostlandet.
Tack! Nej det var rotorn som gått sönder efter jag tappade den. De tog det på garantin och sen körde de full service vad det nu innebär.
Detta är TUDORS ”dark horse” otroligt fin, men underskattad klocka.TudorTisdag
Älskar den där dinkanTudorTisdag
Håller verkligen medDetta är TUDORS ”dark horse” otroligt fin, men underskattad klocka.
Me tooÄlskar den där dinkan
Somrigt!TudorTisdag