Royal Straps.Vart kommer tropic-bandet ifrån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Royal Straps.Vart kommer tropic-bandet ifrån?
Det ska bli spännande att se hur den säljer. Det var ju slakthusstämning när den presenteradesRingde Nymans i Västerås och frågade.
Han ”hade hört” att det var några månader bort. I värsta fall framåt hösten.
Får väl börja leta Pelagos eller en Chrono istället.
Tror den säljer dåligt till den stora massan. Vilket gör mig ännu mer intresserad.Det ska bli spännande att se hur den säljer. Det var ju slakthusstämning när den presenterades
Jäklar, är den så stor? Finns det några uppgifter om tjocklek? Det hade varit kul att testa en på armen men det är ingen klocka som jag har något sug efter i nuläget.Tror den säljer dåligt till den stora massan. Vilket gör mig ännu mer intresserad.
Säljaren på Nymans hade testat den. Men med 15 cm handled blev det lite stort.
Läste att måttet rakt över var 50 mm. Om det stämmer så är det ju helt ok och borde passa mig som har ca 17 cm.
Tycker inte det är så jättestort.Jäklar, är den så stor? Finns det några uppgifter om tjocklek? Det hade varit kul att testa en på armen men det är ingen klocka som jag har något sug efter i nuläget.
Hur kan dottermärket till Rolex, kända för sina fantastiska proportioner, släppa något så brutalt fult?Tycker inte det är så jättestort.
Så här ser det ut på 15 cm handled.
Låser ändlänkarna vridringen eller vad är grejen där? Modig design som jag tror jag skulle kunna ha själv om än långt från kontoret...Tycker inte det är så jättestort.
Det stämmer bra, känns spontant som en mindre bra idé ur flera aspekter. Och finns många andra som löst det betydligt snyggare. Dock är färgkombinationen grym, de borde släppt en BB58 med den här färgen.Låser ändlänkarna vridringen eller vad är grejen där? Modig design som jag tror jag skulle kunna ha själv om än långt från kontoret...
Lösningen är ju inte klockren. Kanske var det därför den förblev en prototyp. Iofs så Kan man ju inte manuellt råka vrida på vridringen. Vet inte om det kan vara så de tänkte?Det stämmer bra, känns spontant som en mindre bra idé ur flera aspekter. Och finns många andra som löst det betydligt snyggare. Dock är färgkombinationen grym, de borde släppt en BB58 med den här färgen.
Vems är handleden om inte din?Lösningen är ju inte klockren. Kanske var det därför den förblev en prototyp. Iofs så Kan man ju inte manuellt råka vrida på vridringen. Vet inte om det kan vara så de tänkte?
Tycker Tudor är modiga som släpper denna och inte bara kör säkra Blackbay-kort.
Hur som helst så väntar jag med tyckandet innan jag testat den.
Extra skojigt också att den rör upp lite känslor.
Ah! Jag kanske var otydlig! Det är säljarens handled på 15 cm som visas på bilden.Vems är handleden om inte din?
Det som jag funderar på är om band+extraallt kan tas bort och det då går att sätta dit andra band och länk...
Hur kan dottermärket till Rolex, kända för sina fantastiska proportioner, släppa något så brutalt fult?
Kanske, har iofs en LHD men borde räknas in som gen2Ingen som är sugen på att sälja sin pelagos gen 2?
NjaKanske, har iofs en LHD men borde räknas in som gen2
Snyggare bekvämare och ovanligare är den iaf
Om hon inte blir glad så har du själv en fin klocka att bäraTror ni frun blir glad över sin present, eller har jag gjort bort mig?
Tanken har slagit migOm hon inte blir glad så har du själv en fin klocka att bära
Kanske kan ingå ett konto på KS...
Var helt klart dags för Tudor att leva upp till deras slogan "Born To Dare". Fullträff om du frågar mig.Tycker inte det är så jättestort.
Skapa ett KS-konto och sätt igång någon tråd så att hon känner sig mer i gänget på en gångTanken har slagit mig
Tror inte hon har intresset riktigt än, men jag försöker ändra på det
Snyggare bekvämare och ovanligare är den iaf
Scheißebra!! Snyggt fångat. Aldrig sett rödtext i daghjulet förr, kul.New Watch Day!