Gabriel90
Silver
Den är riktigt fin..underskattad modell !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt fin..underskattad modell !
Just dem detaljerna gjorde att ett köp uteblev för min del.Ni som äger BB58, vad var det som fick er att bestämma er för just den modellen och inte Black Bay Black? Själv körde jag på BBB eftersom jag tycker att 58:an har liite för mycket guld för min smak. Förstår fullkomligt att 58:ans storlek talar för den.
Inget jag tänker på nu när jag äger klocka. Var dock lite orolig innan. Men sen har jag börjat gilla bling bling på en inte helt kosher nivå.Just dem detaljerna gjorde att ett köp uteblev för min del.
För min del var det storleksförändringen, framför allt tjockleken, som avgjorde. Trots gulddetaljerna.Ni som äger BB58, vad var det som fick er att bestämma er för just den modellen och inte Black Bay Black? Själv körde jag på BBB eftersom jag tycker att 58:an har liite för mycket guld för min smak. Förstår fullkomligt att 58:ans storlek talar för den.
Har dock inte testat den irl, kan vara därför.Inget jag tänker på nu när jag äger klocka. Var dock lite orolig innan. Men sen har jag börjat gilla bling bling på en inte helt kosher nivå.
Grymt foto!BB58 får glänsa lite i solskenet
Prövade bb41 två gånger men sålde båda. 41mm är ok men den är alldeles för tjock. 58'an är perfektion...Ni som äger BB58, vad var det som fick er att bestämma er för just den modellen och inte Black Bay Black? Själv körde jag på BBB eftersom jag tycker att 58:an har liite för mycket guld för min smak. Förstår fullkomligt att 58:ans storlek talar för den.
Just tjockleken blev en kompromiss i mitt fall.Prövade bb41 två gånger men sålde båda. 41mm är ok men den är alldeles för tjock. 58'an är perfektion...
Asså den är ju för snygg! 36an va?
Också plockat upp ny Tudor idag. Inte lika cool som en Date+Day men en bra liten rackare.
Har haft båda, gillar båda och har 58:an fortfarande. Dess färgkombination är något av en favorit för mig så den var ingen nackdel. Tjockleken och lug till lug-måttet passar mig nog bättre än 41mm-versionen fast den är ok den med tycker jag.Ni som äger BB58, vad var det som fick er att bestämma er för just den modellen och inte Black Bay Black? Själv körde jag på BBB eftersom jag tycker att 58:an har liite för mycket guld för min smak. Förstår fullkomligt att 58:ans storlek talar för den.
Först och främst är BB58 snyggare tycker jag. Något som är väldigt mysigt med den. Storleken är perfekt och var helt avgörande för mig som har ganska små handleder. BB41 är för stor och dessutom alldeles för tjock.. har aldrig varit ett alternativ för mig även om den tilltalar rent utseendemässigt.Ni som äger BB58, vad var det som fick er att bestämma er för just den modellen och inte Black Bay Black? Själv körde jag på BBB eftersom jag tycker att 58:an har liite för mycket guld för min smak. Förstår fullkomligt att 58:ans storlek talar för den.
Yup. Liten klocka, mycket karaktär. Jag börjar tom gilla kronan med långa krontuben.Asså den är ju för snygg! 36an va?
Det var måtten som avgjorde för mig, vanliga bb upplevs för tjock i mitt tycke.Ni som äger BB58, vad var det som fick er att bestämma er för just den modellen och inte Black Bay Black? Själv körde jag på BBB eftersom jag tycker att 58:an har liite för mycket guld för min smak. Förstår fullkomligt att 58:ans storlek talar för den.
Ja den är bra! Väldigt diskret om den inte får direkt solljus. Dock saknade jag AR mer än vad hade trott, nog därför min fick lämna.Testade BB36 förra veckan. Den blå tavlan är ju grymt bra!
Riktigt fin i solen! Förstår, tyvärr är ju inte Rolex/Tudor kända för sin AR.Ja den är bra! Väldigt diskret om den inte får direkt solljus. Dock saknade jag AR mer än vad hade trott, nog därför min fick lämna.
36 no questionDenna fråga snurrar just nu runt rejält i mitt huvudet, black bay 41 eller 36?
Har hört likadant på många ställen! Är bara oroligt att den kommer upplevas för liten36 no question
41an är en riktigt klump som inte passar den enkla designen.
Kanske. Men den passar de flesta. 41an är iaf no no för mig om du menar den i samma design. Den har dessutom lite märkliga proportioner.Har hört likadant på många ställen! Är bara oroligt att den kommer upplevas för liten
Jag köpte den för att jag älskar designen och hur den sitter. Den fungerar till nästan allt vilket gör den perfekt för mig.Ni som äger BB58, vad var det som fick er att bestämma er för just den modellen och inte Black Bay Black? Själv körde jag på BBB eftersom jag tycker att 58:an har liite för mycket guld för min smak. Förstår fullkomligt att 58:ans storlek talar för den.