• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Någon snackade om 15-16k i Hong Kong för de här. Köpte en idag i just Hong Kong. Listar 24k
20191102_161920.jpg
 

Chefen

Omega
tudor-91650-0004.jpg

Hej. Sugen på denna i 41mm, är bara orolig att den är för liten, då jag inte har möjlighet att testa den.. Så ni som har en, hur bärs den? Jag brukar ha dykare 42-43mm.
Sen en annan fråga, tycker ni att man ska köra med eller utan diamanter?
 

sjökvist

<—Axel Nilson
2-Faktor
tudor-91650-0004.jpg

Hej. Sugen på denna i 41mm, är bara orolig att den är för liten, då jag inte har möjlighet att testa den.. Så ni som har en, hur bärs den? Jag brukar ha dykare 42-43mm.
Sen en annan fråga, tycker ni att man ska köra med eller utan diamanter?
Har samma fast i 36, diamanterna gör att tavlan lyfter på ett helt annat sätt än med bara vanliga index
 

Ansgar

Cartier
2-Faktor
Haha - Well jag har nu ägt i princip det mesta Tudor gjort nytt sen 2012, så när de väl släppte denna hyfsat unika pjäs så var jag ju bara tvungen att slå till.

Denna tillsammans med North Flag (saknar den) är ju rejält originella och sticker ut i både min samling och i den generella mängden.
Ja unik är ordet, första på KS tror jag. Kul i vilket fall!
 
Topp