• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

905F7D43-4312-4F93-8CF2-85C686469F47.jpeg
Submariner 76100

Hejsan!
Funderar på Black Bay i brons. Nån som har en o kan dela med sig om erfarenheter?
5E8C3254-A862-4D7B-A671-8E91B410E50A.jpeg
Jag har en, som jag haft typ ett år nu. Fin, men rejält stor, hög och ”lång”. Jag har haft både större och mindre klockor men men är enligt mig stor. Se till att prova den. Min uppfattning är att original-natot blir sladdrigt, med att den på skinn känns bra. Allra bäst är min på ett AM-cordura.
Sedan, en ”skitgrej”, originalspännet skar in i handleden på mig, riktigt obekvämt. Jag moddade det, och då blev det kalasbekvämt.

Jag har en, som jag haft typ ett år nu. Fin, men rejält stor, hög och ”lång”. Jag har haft både större och mindre klockor men men är enligt mig stor. Se till att prova den. Min uppfattning är att original-natot blir sladdrigt, med att den på skinn känns bra. Allra bäst är min på ett AM-cordura.
Sedan, en ”skitgrej”, originalspännet skar in i handleden på mig, riktigt obekvämt. Jag moddade det, och då blev det kalasbekvämt.
Tack! Har provat den vid två tillfällen och då jag gillar större klockor är storleken inget problem.
Upplever du oxå att vridringen går mot det grönare hållet färgmässigt?

Tillbaka
Topp