Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En förädlad COSC-certad BB36 med AR och on the fly justerbar länk likt Pelagos.Vilken typ av Tudor-modell skulle ni vilja se som inte redan finns på marknaden?
Djupt burgunyröd bb36Vilken typ av Tudor-modell skulle ni vilja se som inte redan finns på marknaden?
Det förstår jag tror det kan bli riktig bra så du får lägga upp bilder så fort du har fått på gummit.Väntar med spänning på mitt gummi från vanguard, tillsvidare får länken duga!
Tack @Tommy_83! Du råkar inte ligga inne på en bild?
BB58 med burgundy-röd bezel. Bara väntar på det!Vilken typ av Tudor-modell skulle ni vilja se som inte redan finns på marknaden?
Mycket trevlig klocka!Fredag idag! Älskar hur denna länken ser ut. Är den skön? Njaa, ingen mikrojustering och endast en halvlänk... Ska man få den att passa bra får man antingen gå ner eller upp i vikt Som tur är sitter den bra på mig!
Grymt bra! Saknar min, får nog bli en igen. Funderar på Speedie 005 eller denna som nästa köp.Denna får mycket tid, tycker den verkligen är så bra! Trevlig fredag på er tudor-dårar!
Ja, du kan inte gå fel med någon. Velade själv fram och tillbaka mellan Speedyn och BB58!Grymt bra! Saknar min, får nog bli en igen. Funderar på Speedie 005 eller denna som nästa köp.
Bra val! Har ju relativt taniga handleder så det lutar åt en BB58.Ja, du kan inte gå fel med någon. Velade själv fram och tillbaka mellan Speedyn och BB58!
Yep! Jag är nöjd Kul med något lite annorlunda (inte klockan i sig, men att den inte är så populär )Mycket trevlig klocka!
Vad är det för ref på din Tudor? Fick riktig ”vill ha-känsla”Yep! Jag är nöjd Kul med något lite annorlunda (inte klockan i sig, men att den inte är så populär )
Det är en M56000Vad är det för ref på din Tudor? Fick riktig ”vill ha-känsla”
Den satt fint! Tack för go feedback, det värmer
Okej, roligt! Var det flipparsjukan som slog till när BB58 fick gå?Bra val! Har ju relativt taniga handleder så det lutar åt en BB58.
Tyvärr jaOkej, roligt! Var det flipparsjukan som slog till när BB58 fick gå?
Känner igen det där, haha! Alltid suktar man efter något nytt..Tyvärr ja
Ja det är ju svinkul att byta men ibland går det lite fortKänner igen det där, haha! Alltid suktar man efter något nytt..