Dem är väldigt duktiga på att skapa ha-begär i sina videor!Hodinkee testar BB58
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dem är väldigt duktiga på att skapa ha-begär i sina videor!Hodinkee testar BB58
Ångrade att jag sålde både min första 79220 och bb58 så köpte båda och jämförde. Kan nu konstatera att för min del klickar jag nog bäst med Eta-generationens black bay. Den är perfekt storleksmässigt för någon med lite större handleder samt länken tycker jag klart bättre om på 79220R (haft 58 på länken med)
Snyggaste omegan någonsin imoSkulle jag varit OWG med någon av de klockorna hade det blivit Aqua Terra, mer mångsidig IMO. Upplever dessutom Aqua Terran roligare och svårare att tröttna på jämfört med bb58 som är rätt trist egentligen (men mycket bra).
Bilder på båda så det blir roligare
Hur gammal är den? Tänker att den kan ha fått sig en kyss så att den blivit skev. Har du haft den sen ny så borde du veta om det är så. Är den tämligen ny borde det dock inte ha hänt. Men är den äldre och du inte har haft den hela tiden, skulle jag tippa på att den har fått sig en smäll, någonstans längs ytan vid den grå pilen. Avståndet har ju vuxit vid de gula pilarna och minskat vid de blå.Vad gör man åt detta? Spännet är snett.
Tror pinnarna på sidan är olika långa och därav är spännet sned.
Hur gammal är den? Tänker att den kan ha fått sig en kyss så att den blivit skev. Har du haft den sen ny så borde du veta om det är så. Är den tämligen ny borde det dock inte ha hänt. Men är den äldre och du inte har haft den hela tiden, skulle jag tippa på att den har fått sig en smäll.
Gå till en riktig uris så bör de kunna rikta spännet.
Jag vet inte exakt hur spännet är konstruerat men det skulle kunna vara så att den högra kulan/änden (inringat i rött) fastnat och inte fjädrar inåt som motsvarande del på vänstra sidan.Vad gör man åt detta? Spännet är snett.
Jag vet inte exakt hur spännet är konstruerat men det skulle kunna vara så att den högra kulan/änden (inringat i rött) fastnat och inte fjädrar inåt som motsvarande del på vänstra sidan.
Fått sig en smäll här som du kan se på din bild. Antagligen det som orsakat att den blivit snedVad gör man åt detta? Spännet är snett.
Vi förväntar oss att du spammar tråden med bilder på klockan. Den verkar vacker!Lagom till jul kom ett paket...
Den är riktigt bra.Vi förväntar oss att du spammar tråden med bilder på klockan. Den verkar vacker!
Grattis!! Mycket bra val!Lagom till jul kom ett paket...
Tack Tobias!Grattis!! Mycket bra val!
Vi väntar fortfarandeDen är riktigt bra.
Råkade ta sönder mejseln, så jag har inte hunnit fixa länken än.. fixar det imorrn då jävlar
Det kommer, lovar!Vi väntar fortfarande
Wow, fler bilder!!Äntligen justerad och skruvar fixade.
Dessutom bjöd de på arbetet, tack till Rob Engström.
Dålig belysning får ta en ny bild i dagsljus imorrn.
stämmer. har även läst på något forum att länkbitar skall vara solida. Men det tror jag inte är helt sant.Wow, fler bilder!!
Är endast krona och bezel av guld?