76200 är en nyversion av en gammal modell. Min är en ny modell med annan design, men fortfarande Date Day.Bra fråga. Vad är skillnaden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
76200 är en nyversion av en gammal modell. Min är en ny modell med annan design, men fortfarande Date Day.Bra fråga. Vad är skillnaden?
Ok. Då förstår jag bättre. Har egentligen bara tittat på 7620076200 är en nyversion av en gammal modell. Min är en ny modell med annan design, men fortfarande Date Day.
Finns det någon konsensus kring varför den ena skulle vara bättre eller sämre än den andra? Eller bara smaksak?76200 är en nyversion av en gammal modell. Min är en ny modell med annan design, men fortfarande Date Day.
Smaksak säger jag. Nya har mer avancerat lås på länken, annars tror jag det är en smaksak.Finns det någon konsensus kring varför den ena skulle vara bättre eller sämre än den andra? Eller bara smaksak?
Tack för utbildningenSmaksak säger jag. Nya har mer avancerat lås på länken, annars tror jag det är en smaksak.
Älskar 75090/75190, ångrar att jag sålde min.
Grattis!! SnyggtWoho, äntligen en i gänget! Köpte precis min första Tudor, och det blev en BB36.
Känns jävligt stabilt må jag säga, värt att fira med en öl eller fem.
Schysst kap!Woho, äntligen en i gänget! Köpte precis min första Tudor, och det blev en BB36.
stort grattis, toppen klockor till ett skapligt humant prisWoho, äntligen en i gänget! Köpte precis min första Tudor, och det blev en BB36.
Grattis! Den är grym. Öl på Olearys ?Woho, äntligen en i gänget! Köpte precis min första Tudor, och det blev en BB36.
Grattis! Bra val, tror inte du kommer ångra dig! Den är grymt solid!Woho, äntligen en i gänget! Köpte precis min första Tudor, och det blev en BB36.
Super! Den är så j*vla braWoho, äntligen en i gänget! Köpte precis min första Tudor, och det blev en BB36.
Utan att ha prövat BB Chrono så tror jag att den är mer solid. Länken på 76200 är lite rasslig i handen när man synar men på armen tycker jag den känns väldigt bra. Lätt och följsam. Låset är enkelt men det finns justermån vilket jag tycker är ett måste. Skruvar i stället för pins i länken.Ja. Sant. Men hur upplever du länken annars. Har en bb chrono och den länken är toppkvalitet tycker jag.
Jajemän, tog en eftermiddagstur till Gbg för att hämta ut den på Bergströms. Passade på att dra några öl på stationen innan jag begav mig hem igenGrattis! Den är grym. Öl på Olearys ?
Rätta mig gärna om jag har fel. Men den största skillnaden, enligt min mening, de två sinsemellan är väl att 76200 ligger på 36mm medans din är 39mm??!!76200 är en nyversion av en gammal modell. Min är en ny modell med annan design, men fortfarande Date Day.
Trevligt! Låter som en vinnande traditionTack allesammans! Känns verkligen superbra.
Jajemän, tog en eftermiddagstur till Gbg för att hämta ut den på Bergströms. Passade på att dra några öl på stationen innan jag begav mig hem igen
Blev något snurrigare än planerat men det är glömt imorrn!
Yes SirSnyggt Nato, Tudors egna?
79220R. Originalet
Hmm, har en Tudor clasp till gummi från min Tudor Hydronaut. Du kan ta den, dock är spännets bredd 16 mm.Fick hem ett gummiarmband med deployment clasp till min 79220R igår, och jag känner mig extremt vankelmodig. Å ena sidan så känns det gediget. Gummit är väldigt bekvämt och det passar bra. Å andra sidan så såg man inte på någon bild att spännet skulle vara en Tudor-kopia. Vilket jag förutsätter att det måste va
Jag kommer väl behålla det nu när jag ändå har det, men det känns lite smutsigt...
Det lirar inte, 18mm är det som gäller.Hmm, har en Tudor clasp till gummi från min Tudor Hydronaut. Du kan ta den, dock är spännets bredd 16 mm.
Slås fortfarande dagligen av hur bra den här är
Ja, då hade du kunnat köpa två...verkligen! Ångrar varje dag att jag inte köpte en när dom låg under 30k
Ja, då hade du kunnat köpa två...