• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

@Jonulf eller @mglaum kanske har några bilder?
Älskar 75090/75190, ångrar att jag sålde min.
gGtd66Q.jpg
DSC_0400.JPG

Ja. Sant. Men hur upplever du länken annars. Har en bb chrono och den länken är toppkvalitet tycker jag.
Utan att ha prövat BB Chrono så tror jag att den är mer solid. Länken på 76200 är lite rasslig i handen när man synar men på armen tycker jag den känns väldigt bra. Lätt och följsam. Låset är enkelt men det finns justermån vilket jag tycker är ett måste. Skruvar i stället för pins i länken.

Fick hem ett gummiarmband med deployment clasp till min 79220R igår, och jag känner mig extremt vankelmodig. Å ena sidan så känns det gediget. Gummit är väldigt bekvämt och det passar bra. Å andra sidan så såg man inte på någon bild att spännet skulle vara en Tudor-kopia. Vilket jag förutsätter att det måste vara?

Jag kommer väl behålla det nu när jag ändå har det, men det känns lite smutsigt...
IMG_20200116_083922.jpg

IMG_20200116_083928.jpg

IMG_20200116_084203.jpg

Senast ändrad:
Fick hem ett gummiarmband med deployment clasp till min 79220R igår, och jag känner mig extremt vankelmodig. Å ena sidan så känns det gediget. Gummit är väldigt bekvämt och det passar bra. Å andra sidan så såg man inte på någon bild att spännet skulle vara en Tudor-kopia. Vilket jag förutsätter att det måste va

Jag kommer väl behålla det nu när jag ändå har det, men det känns lite smutsigt...
IMG_20200116_083922.jpg

IMG_20200116_083928.jpg

IMG_20200116_084203.jpg
Hmm, har en Tudor clasp till gummi från min Tudor Hydronaut. Du kan ta den, dock är spännets bredd 16 mm.

Tillbaka
Topp