joakimlundberg
Basic
Ska det finns 1/2 länkbit på bb58?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MEEEE-TOOONä du det kommer dröja
Menar du annonser här på KS ?Dags för andrahandsmarknaden att casha in på Tudor-prishöjningen....
Förutsägbart men deprimerande.
Det skulle jag aldrig göra. Prisdiskussioner om KS annonser är aja-baja.Menar du annonser här på KS ?
Tur man har hittat sin Tudor klocka redan dåDet skulle jag aldrig göra. Prisdiskussioner om KS annonser är aja-baja.
Jag har en bb chrono men har blivit lite sugen på en bb s&g vad tycker ni om den svarta urtavlan vs guld/champagne?
Jag håller med dig precis. Alla är fina. Hmmm aldrig ska det vara lätt.Jag försöker själv bestämma mig för samma sak. Även den vanliga svarta BB finns kvar i mina funderingar.. Gillar verkligen champagne-tavlan, men den är inte direkt diskret.
champagne-tavlan var verkligen snygg!Jag försöker själv bestämma mig för samma sak. Även den vanliga svarta BB finns kvar i mina funderingar.. Gillar verkligen champagne-tavlan, men den är inte direkt diskret.
Jag har sett den hos AD.Har BB36 S&G börjat säljas i Sverige ännu?
Förstår att du ber om råd men det råd du får av mig är att inte låta någon annan bestämma. Kan du inte bestämma dig så avvakta tills det kommer till digJag har en fundering på att försöka byta min BB chrono mot en BB steel/gold tycker ni det är dumt av mig. Och jag ställer frågan igen tycker ni svarta eller champagnetavlan är snyggast på bb s&g? Kan inte bestämma mig..._
Synvilla, eller har guldtavlan kritvita index, medan svarta tavlan har off-white indexmarkeringar?Jag försöker själv bestämma mig för samma sak. Även den vanliga svarta BB finns kvar i mina funderingar.. Gillar verkligen champagne-tavlan, men den är inte direkt diskret.
Synvilla, eller har guldtavlan kritvita index, medan svarta tavlan har off-white indexmarkeringar?
Kan du länka var på ebay du hittade länken? Ifall det finns fler likadana vill säga.Beställde en länk från eBay som blev helt ok. Fick modda den lite för att det ska sitta hyfsat. Ganska nöjd med resultatet
Det var inte ebayKan du länka var på ebay du hittade länken? Ifall det finns fler likadana vill säga.
Fick faktisk en spontan komplimang för min NF av en kvinna häromveckanSåja sålde den sista Grand Seikon! nu enbart en Tudor
Haha det var jag som sa fel, samma bekymmer här.Tack. Vet inte var jag fick eBay ifrån. Säkert gammal vana.
Känns den rasslig eller?Haha det var jag som sa fel, samma bekymmer här.