Brudmagnet den där.Fick faktisk en spontan komplimang för min NF av en kvinna häromveckan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brudmagnet den där.Fick faktisk en spontan komplimang för min NF av en kvinna häromveckan![]()
Inte alls farligt, hade väntat mig värre. Väl värt pengen tycker jag.Känns den rasslig eller?
Låter kulFick faktisk en spontan komplimang för min NF av en kvinna häromveckan![]()
Större och tjockare. suben känns slimmad i jämförelseHur bärs pelagos jämfört med en sub-c?
Jag har landat i att jag gillar s&g med svart urtavla bäst nu. Puh känns skönt.Jag håller med dig precis. Alla är fina. Hmmm aldrig ska det vara lätt.
Har du bestämt dig?Jag försöker själv bestämma mig för samma sak.Även den vanliga svarta BB finns kvar i mina funderingar..
Gillar verkligen champagne-tavlan, men den är inte direkt diskret.
![]()
![]()
![]()
Tyvärr, är för nöjd med denPassar på och postar i denna tråden då inlägg i köpeavdelningen gärna försvinner i mängden.
Om någon vill avyttra en BB36, fullset, på länk så skicka ett pm![]()
34mm?Liten men naggande god.![]()
Snyggt Nato, Tudors egna?Riktigt nöjd med min Tudor Black Bay Bronze på Nato
![]()
Har du bestämt dig?
Har en Date+Day 76200 men inte upplevt det, beror kanske på hur håriga armar man har.Jag har en fråga om länken på Tudor ”day date”. har läst att den är bra på att klämma och dra hår... hur upplever ni som har den att den sitter. Jag tycker den är väldigt snygg.
Ja. Sant. Men hur upplever du länken annars. Har en bb chrono och den länken är toppkvalitet tycker jag.Har en Date+Day 76200 men inte upplevt det, beror kanske på hur håriga armar man har.
Äger också en 76200 och har väldigt håriga armar, har aldrig känt ett nyp!Jag har en fråga om länken på Tudor ”day date”. har läst att den är bra på att klämma och dra hår... hur upplever ni som har den att den sitter. Jag tycker den är väldigt snygg.
Ok. Låter jättebra. Jag är riktigt sugen på en.Äger också en 76200 och har väldigt håriga armar, har aldrig känt ett nyp!
Som du ser är jag hårig. Hade en 76200, kände ingeting.Jag har en fråga om länken på Tudor ”day date”. har läst att den är bra på att klämma och dra hår... hur upplever ni som har den att den sitter. Jag tycker den är väldigt snygg.
Är det 76200 du tänker på, den som endast säljs i Hong Kong eller är det den internationella M56000 som jag har?Jag har en fråga om länken på Tudor ”day date”. har läst att den är bra på att klämma och dra hår... hur upplever ni som har den att den sitter. Jag tycker den är väldigt snygg.
@Jonulf eller @mglaum kanske har några bilder?Hej!
Har läst genom tråden med fokus på 75090 och 79090 där praxis verkar vara att undvika 75090 trots mindre handleder. Är det något som äger en 75090 med en handled på 16-16,5 cm som kan hjälpa till med några bilder på handleden? Mätt från ovansidan av min handled är den nånstans mellan 5.2-5.5cm, tar jag den större modellen kommer nästan lug to lug-längden sträcka sig över hela ovansidan av handleden vilket jag försöker undvika.
Tacksam för hjälp och input!
Fick faktisk en spontan komplimang för min NF av en kvinna häromveckan![]()
Bra fråga. Vad är skillnaden?Är det 76200 du tänker på, den som endast säljs i Hong Kong eller är det den internationella M56000 som jag har?
![]()