• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tack!

Slänger in en bild för att det alltid är trevligt.

12B131FC-872B-456F-9B23-FAB1808B5DFB.jpeg

Jag skulle gärna se en bb58 med microadjustment i länken. Behöver inte vara komplicerat, en easylink funkar, men måste kunna justera storleken på länken under dagen.

På gummiämnet: om jag vill köra ett gummi till min Big Block, är det Rubber B eller liknande som gäller då? Och fråga #2: om jag vill behålla ändlänkarna och köra gummi (likt Daytonan), finns det någon lösning då? Tacksam för svar :)

HEY Gänget!
Jag har en fundering : om man vill sälja en BB58 på länk., fint skick, något märke från bandbyten. Vad är ett seriöst pris att sätta på klockan? Vet hur de ligger utomlands på chrono, men man vill inte sätta ett alldeles för högt pris och framstå som en girig typ:greedy::greedy::greedy:

HEY Gänget!
Jag har en fundering : om man vill sälja en BB58 på länk., fint skick, något märke från bandbyten. Vad är ett seriöst pris att sätta på klockan? Vet hur de ligger utomlands på chrono, men man vill inte sätta ett alldeles för högt pris och framstå som en girig typ:greedy::greedy::greedy:
Du kan titta igenom gamla annonser här på KS för att få en uppfattning
https://klocksnack.se/search/11618080/?q=bb58&o=date&c[title_only]=1&c[node]=11

Har ett stort ding på ett av bandhornen på min bb58, frågade bergströms i gbg om de gick att ordna (klockan är nu på service hos tudor nämligen).

Förslagen var
Man kommer isåfall göra en ifyllnad eller alternativt byta hela mellanboetten, vilket är kostsamt.
Eventuellt skulle vi kunna kika på om detta är något vi skulle kunna göra i vår verkstad i Malmö när den är tillbaka.

Vad fan kan ett mellan boett kosta?
Vad hade ni gjort? funderar på mellan boett på hemförsäkringen

Tillbaka
Topp