Tack!
Slänger in en bild för att det alltid är trevligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!
VackertTack!
Slänger in en bild för att det alltid är trevligt.
Bra tips. Det hade jag inte koll på.Finns på Hours emporia också
NeeeeeejLänken åkte av ett par timmar sedan
Tänkte beställa ett bergeon 6767. Om man tänkt använda det på en bb36, är det F man ska köra på då?
Jag passade på att lägga till extra ”ändar” när jag köpte min 6767 så jag har både F och S i fall att. Ingen värst stor extrapeng om du ändå tänkt beställa en 6767
Ghost!!!Nya tankar om årets släpp, denna gång från Bark & Jack.
Den där Ghost hade varit trevlig
Snyggt!Nu har rubberb kommit med gummi till bb58an
Hade varit fint att se den utan snowflake.Basel 2020 gissning
BB chrono svart tachymeter
Hade varit fint att se den utan snowflake.
Jag förstår men man kan ju önska.men då är det ju inte en bb längre. Svårt att se vilken serie den skulle passa in i iom monte carlo chronon redan finns
Ghost hade suttit fin fint!Nya tankar om årets släpp, denna gång från Bark & Jack.
Den där Ghost hade varit trevlig
Du kan titta igenom gamla annonser här på KS för att få en uppfattningHEY Gänget!
Jag har en fundering : om man vill sälja en BB58 på länk., fint skick, något märke från bandbyten. Vad är ett seriöst pris att sätta på klockan? Vet hur de ligger utomlands på chrono, men man vill inte sätta ett alldeles för högt pris och framstå som en girig typ
Du kan titta igenom gamla annonser här på KS för att få en uppfattning
https://klocksnack.se/search/11618080/?q=bb58&o=date&c[title_only]=1&c[node]=11[/QUOTE
Tack
Du kan titta igenom gamla annonser här på KS för att få en uppfattning
https://klocksnack.se/search/11618080/?q=bb58&o=date&c[title_only]=1&c[node]=11