Kände att det var dags för mig att göra entré i denna fantastiska tråd.
Mycket bra - stort grattis!Bam! Riktigt kul dinka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kände att det var dags för mig att göra entré i denna fantastiska tråd.
Mycket bra - stort grattis!Bam! Riktigt kul dinka
Sneglade på det lite för ett tag sedan. Verkar som du säger glömd... mycket få bilder på forum/sociala medier från Style-ägare. Har vi ngn här på forumet månne?
Ser riktigt bra ut! Lite sugen på att släppa min GS i förmån för en BB36 faktiskt.Provade BB36. Trevlig badklocka. Gillar nog svart bäst. 29k med prutmån och 5 års garanti. Rätt humant.
BB36 är jättefin, men jag har aldrig fastnat för den då jag upplever den lite för tråkig. Det kan man inte säga om din GS dockSer riktigt bra ut! Lite sugen på att släppa min GS i förmån för en BB36 faktiskt.
Topp, tack! Suget minskar inte.
BB36 är riktigt grym. Perfekt vardagsklocka som passar till allt. Köpte min för ett år sen och har inte ångrat mig en sekund.Provade BB36. Trevlig badklocka. Gillar nog svart bäst. 29k med prutmån och 5 års garanti. Rätt humant.
Även den blå är riktigt bra!
Snyggt! Hoppas du är nöjd
Sneglat länge på oysterdate, supernöjd! Gjorde tudor något oysterarmband till dessa eller var det rolex 7835?
Gör entré med BB58. Första Tudorn.
Haha, fin GS!Grilla korv över öppen eld är ändå helt OK!
Haha vafanHaha, fin GS!
För en novis, hur stor är prutmånen på en sådan klocka? Tack!Provade BB36. Trevlig badklocka. Gillar nog svart bäst. 29k med prutmån och 5 års garanti. Rätt humant.
Vet inte men han var snabb att medge att det fanns.För en novis, hur stor är prutmånen på en sådan klocka? Tack!
Det blir en Tudor-lördag! Velar fram och tillbaka med denna, tror dock jag inte kommer kunna släppa den, den är ju så jävla bra, är nog bara för ivrig..
Jag kan relatera till @Heimo. Det är den ständiga rastlösheten, trots att man egentligen har hittat helt rättMåste säga att jag gillar klockan och bilderna du tar på den men får man fråga varför du överväger att sälja?
Går själv i köptankar och därav frågan
Det är inte vårat fel.. allt är tillverkarnas fel. Det finns ju så sinnessjukt mycket kul därute.