Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Igår la jag äntligen vantarna på denna pärla! SÅ NÖJD
![]()
Jepp bb58 skickad till schweiz så garantiärende skönt att proffsen kollat på denAh, ok. Ja det är kanske så man ska se på det. Får gå förbi AD och be dem pröva också. Är din på service under garanti? Antar det på BB58.
Jepp bb58 skickad till schweiz så garantiärende skönt att proffsen kollat på den
Indexen blir nästan cremefärgad på den blå, smarrigt!Igår la jag äntligen vantarna på denna pärla! SÅ NÖJD
![]()
Om ditt enda kriterie för att köpa en "riktigt klocka" är automatiskt verk så ja.Hej, Har fått i present av min fru att få köpa en klocka med en budget på 20k. Och jag har tittat på Tudor 1926 vilket jag fastnade för. Ville bara slänga ut frågan vad ni anser om den. Är det en bra första ”riktig” klocka dvs automatare ?
Om ditt enda kriterie för att köpa en "riktigt klocka" är automatiskt verk så ja.
Släng ett getöga på Black bay 36 eller Date-day 76200 om det just är Tudor du vill ha. Klockor jag föredrar framför 1926. 36mm är odödligt.
Åk in till Bergströms i Gbg (om du nu bor i dessa trakter) och prova den samt lite andra modeller. Ibland dör tyvärr magin när man får den på handleden. Tror @sjökvist har en om du vill se några ws.Ni som har 1926, vad säger ni. Är ni nöjda ? Ser väldigt vacker ut på bilderna och med urtavlans mönster
Yes, där bor jag. Har planerat in ett besök där på Fredag för att klämma och känna samt se om magin finns kvar. @sjökvist tar gärna emot ws om möjlighet finns, tackÅk in till Bergströms i Gbg (om du nu bor i dessa trakter) och prova den samt lite andra modeller. Ibland dör tyvärr magin när man får den på handleden. Tror @sjökvist har en om du vill se några ws.
Det låter bra, hoppas du hittar något du trivs med. I väntan på nya ws så hittar du några gamla här. https://klocksnack.se/search/11724690/Yes, där bor jag. Har planerat in ett besök där på Fredag för att klämma och känna samt se om magin finns kvar. @sjökvist tar gärna emot ws om möjlighet finns, tack
Black bay 36 säljs för runt och under 20k på forumet.Nej, det är inte det enda kriteriet. Menade mer från att gå upp från min timex för 400kr. Har kikat på Black Bay och gillar dom med men faller tyvärr utanför budget av vad jag kan finna.
Ni som har 1926, vad säger ni. Är ni nöjda ? Ser väldigt vacker ut på bilderna och med urtavlans mönster
Grymt, tack! Får kika runt på köp & säljBlack bay 36 säljs för runt och under 20k på forumet.
Senast igår för 18200.
https://klocksnack.se/search/11724727/?q=tudor+black+bay+36&o=date&c[node]=11
Yes, där bor jag. Har planerat in ett besök där på Fredag för att klämma och känna samt se om magin finns kvar. @sjökvist tar gärna emot ws om möjlighet finns, tack
Grymt, tackUppge "starsofvallen11" så får du 10% reducerat pris.
Är gåvan 20k från din fru att köpa klocka för eller att få köpa en klocka för era eller dina pengar? Det första är mer rimligt men har en vän som fick tillåtelse att köpa med egna pengar som gåva av sin fru.Hej, Har fått i present av min fru att få köpa en klocka med en budget på 20k. Och jag har tittat på Tudor 1926 vilket jag fastnade för. Ville bara slänga ut frågan vad ni anser om den. Är det en bra första ”riktig” klocka dvs automatare ?
Är gåvan 20k från din fru att köpa klocka för eller att få köpa en klocka för era eller dina pengar? Det första är mer rimligt men har en vän som fick tillåtelse att köpa med egna pengar som gåva av sin fru.
Tycker 1929 är ett klokt val, har bara sett på bild dock.
Yes, där bor jag. Har planerat in ett besök där på Fredag för att klämma och känna samt se om magin finns kvar. @sjökvist tar gärna emot ws om möjlighet finns, tack
Ser riktigt fin ut!Tycker den känns riktigt bra, denna ligger på 36 mm, diffar max 2 sek/dag![]()