Holy diver
Silver
Röd och blå känns BB58 som lågoddsareBB58 är inget GMT-verk och Pepsi används ju, om man vill uppfylla funktionen, främst på GMT. Min gissning: ej Pepsi eller Coca-Cola
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Röd och blå känns BB58 som lågoddsareBB58 är inget GMT-verk och Pepsi används ju, om man vill uppfylla funktionen, främst på GMT. Min gissning: ej Pepsi eller Coca-Cola
Håller med, även om det är lite tråkigt. Tudor tycker om att ta ut svängarna (tog i alla fall ut svängarna förr i tiden) så jag hoppas de gör något lite mer vågat än gamla BB-färger.Röd och blå känns BB58 som lågoddsare
Känns som att Harrods ”äger” grönt just nu med sin edition av vanliga BB så den tror jag inte på för 2020Eller kanske grön, en populär färg! Själv vill jag ha en med vit tavla
Precis, pengar in och nåt mer spännande 2021 tror jag på ..... även om en röd BB58 skulle väcka villhöver behovet hos migHåller med, även om det är lite tråkigt. Tudor tycker om att ta ut svängarna (tog i alla fall ut svängarna förr i tiden) så jag hoppas de gör något lite mer vågat än gamla BB-färger.
Men det handlar om pengar i slutändan och röd/blå är nog lika med succé!
Finns en del information här i tråden. Sök på 76200.
Jag har en.
Finns på C24, på plats i HK eller beggad på ks iblandSnygg!
Efter lite mer detektivarbete så ja den verkar vara exklusiv för HK och Macao, därför den är så ovanlig här.
Köpt på plats eller över nätet?
Pelagos myser på ett skönt gummi
En mindre submariner?Lite rykten. Jag var inne hos min AD som varit på tudor kurs. Vi kan förvänta oss någon nyhet där man använder det nya verket som sitter i bb58. Typ en ny färg på kransen
Gråhandlare I Europa.Snygg!
Efter lite mer detektivarbete så ja den verkar vara exklusiv för HK och Macao, därför den är så ovanlig här.
Så är det, vill bara påpeka att den du länkade till på tratten är 34mm. En 76200 är 36mm .Snygg!
Så är det, vill bara påpeka att den du länkade till på tratten är 34mm. En 76200 är 36mm .
Pelagos på canvas
Maximum taste, no sugar.
KÖÖÖÖÖÖÖPNej sluta det där är inte schysst. Locka inte fram mer köpsug...
OWG!
KÖÖÖÖÖÖÖP
Har haft min Big Block i en dryg månad nu och den får nästan oväntat mycket speltid - är barnsligt förtjust i denMycket trevlig, sitter på i princip varje dag!
Jag blev faktiskt svårt förtjust i denna. Gör sig inget vidare på bild i regel. Men på riktigtMycket trevlig, sitter på i princip varje dag!
Den nya seamaster 300? Oj det är helt olika klockor enligt mig. Seamastern är ändå på något sätt mer profesionell typ pelagos och tudor 58 mer vintageinspirerad.. Jag hade haft svårt att välja, upp till egen smak!Jag står i valet och kvalet mellan en Seamaster och en 58:a.
Kan någon säga något om kvalitetsskillnaden på Omegas Seamaster och Tudors 58r. Är de likvärdiga eller vad säger ni?
Jag står i valet och kvalet mellan en Seamaster och en 58:a.
Kan någon säga något om kvalitetsskillnaden på Omegas Seamaster och Tudors 58r. Är de likvärdiga eller vad säger ni?
Den nya seamaster 300? Oj det är helt olika klockor enligt mig. Seamastern är ändå på något sätt mer profesionell typ pelagos och tudor 58 mer vintageinspirerad.. Jag hade haft svårt att välja, upp till egen smak!
Kan någon säga något om kvalitetsskillnaden på Omegas Seamaster och Tudors 58:a. Är de likvärdiga eller vad säger ni?
Kan någon säga något om kvalitetsskillnaden på Omegas Seamaster och Tudors 58:a. Är de likvärdiga eller vad säger ni?