Min är keeper så den lämnar inte Kolla runt lite, dessa brukar gå riktigt billigt då de inte är så populära. Hos AD kan man säkert pruta lite också.Är riktigt sugen på något liknande, så om nån vill sälja kan ni gärna höra av er till mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min är keeper så den lämnar inte Kolla runt lite, dessa brukar gå riktigt billigt då de inte är så populära. Hos AD kan man säkert pruta lite också.Är riktigt sugen på något liknande, så om nån vill sälja kan ni gärna höra av er till mig
Har ingen aning faktiskt! Tyvärr..Vet du eller vet någon annan vart man kan få tag i en länk som passar Tudor Glamour daydate? Förutom hos AD då.
Hörde någonstans att Tudor förlängt garantin till 3,5 år (även på klockor köpta tidigare) Någon som vet mer?
Jag köpte en tudor igår, 5 års garanti på den sa dem
Kan Harrods ha en garanti som skiljer sig från Tudor....?Jag köpte en tudor igår, 5 års garanti på den sa dem
Som det står i inlägget ovan ditt så har Tudorklockor köpta efter 1 januari 2020 5 års garanti. Oavsett om det är köpt på harrods eller annan butik.Kan Harrods ha en garanti som skiljer sig från Tudor....?
Hej,Hörde någonstans att Tudor förlängt garantin till 3,5 år (även på klockor köpta tidigare) Någon som vet mer?
Bra info! Tack! Nu ska ni bara bekräfta att det kommer en 39-40mm och tunnare Pelagos så blir vi alla gladaHej,
Det stämmer. Klockor från Tudor som är sålda mellan 1 juli 2018 till 31 december 2019 får automatiskt förlängd garanti med 18 månader.
https://www.tudorwatch.com/magazine/article/tudor-guarantee
- 2 års garanti på Tudor sålda innan 1 juli 2018
- 3.5 års garanti på Tudor sålda mellan 1 juli 2018 till 31 december 2019
- 5 års garanti på Tudor sålda från 1 januari 2020
Med vänlig hälsning,
Nymans Ur 1851
Hej,
Det stämmer. Klockor från Tudor som är sålda mellan 1 juli 2018 till 31 december 2019 får automatiskt förlängd garanti med 18 månader.
https://www.tudorwatch.com/magazine/article/tudor-guarantee
- 2 års garanti på Tudor sålda innan 1 juli 2018
- 3.5 års garanti på Tudor sålda mellan 1 juli 2018 till 31 december 2019
- 5 års garanti på Tudor sålda från 1 januari 2020
Med vänlig hälsning,
Nymans Ur 1851
Det går inte. Den är återigen tillbakadragen... Har förhastat mig igen.Vad va det jag sa @Heimo
Hahaha! Vilken gång i ordningen är det?
Det går inte. Den är återigen tillbakadragen... Har förhastat mig igen.
Ja, man är ju velig. Får skärpa mig nu och bara behålla. Har du kvar din förresten?Hahaha! Vilken gång i ordningen är det?
Hög igenkänningsfaktor!
Vågar jag man svara på detJa, man är ju velig. Får skärpa mig nu och bara behålla. Har du kvar din förresten?
Jättesnygg! Storlek? Lätt att förstå att du är nöjd.Igår la jag äntligen vantarna på denna pärla! SÅ NÖJD
Grattis!Äntligen kan man posta härinne igen!
Börjat bli sugen på en tudor i Two tone känns något gubbigt men gillade dem skarpt i butiken.
Grattis!
Äntligen kan man posta härinne igen!
Snygg! Den är 41mm eller hur?
Mycket trevlig!Blååååååå