• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IMG_20200226_115259.jpg

Gammal Blååååååå

Har haft den i ögonvrån ett tag men inser att med tanke på hur den ser ut så är frågan vad kostnaden blir för att få den i godkänt skick... Just nu 16K + 22%.
Spontant tänker jag att någon vurpat med cykel eller MC.
Sen tror jag att det är andra gången den ligger ute.

tyckte den var kul i det skicket men för en summa en bra bit söder om nuvarande budet. Att återställa den där blir en dyr historia. Blir nog billigare att köpa en hel och slänga i marken och stampa på några gånger:bookworm:

tyckte den var kul i det skicket men för en summa en bra bit söder om nuvarande budet. Att återställa den där blir en dyr historia. Blir nog billigare att köpa en hel och slänga i marken och stampa på några gånger:bookworm:
:D
Finns ju lite AM-bezels så det går ju att göra något riktigt unikt men man vet ju aldrig riktigt om en sådan mod faktiskt går ihop...

Har haft min BB36 i lite mer än en månad nu och har burit den nästan varje dag sedan dess. Tidigare har jag varje morgon lagt en hel del tid på att välja klocka men nu är BBn det självklara valet. Jag upplever dock att jag inte kollar ner på min handled för att beundra klockan lika ofta som jag gör när jag bär vissa av mina andra klockor (ex. speedmaster och alpinist). Någon annan som upplever samma sak?

Bilagor

• BB36.jpg
    BB36.jpg
    373.3 KB · Visningar: 3
Har haft min BB36 i lite mer än en månad nu och har burit den nästan varje dag sedan dess. Tidigare har jag varje morgon lagt en hel del tid på att välja klocka men nu är BBn det självklara valet. Jag upplever dock att jag inte kollar ner på min handled för att beundra klockan lika ofta som jag gör när jag bär vissa av mina andra klockor (ex. speedmaster och alpinist). Någon annan som upplever samma sak?
”Du behöver inte beundra en Tudor då den är en del av dig”
- Okänd

Basel inställd också.

Undra hur de nu kommer annonsera nya modeller, eller kommer de hålla inne på nya släpp. Vad tror ni?

Basel inställd också.

Undra hur de nu kommer annonsera nya modeller, eller kommer de hålla inne på nya släpp. Vad tror ni?
De kan omöjligt hålla inne på nya modeller. Årets släpp är ju planerade med prognostiserade intäkter - skulle de hålla inne på nya släpp så skulle sista raden se riktigt illa ut! Kommer bara släppa via nya kanaler: IG

• Like
Reactions: m_s
De kan omöjligt hålla inne på nya modeller. Årets släpp är ju planerade med prognostiserade intäkter - skulle de hålla inne på nya släpp så skulle sista raden se riktigt illa ut! Kommer bara släppa via nya kanaler: IG
Jag tror exakt samma - Blir intressant om de utvecklar sin digitala kommunikation utöver sedvanlig Instagram manér!

Tillbaka
Topp