Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gammal Blååååååå
Vi har så äckligt lika smak, du och jag. Tillåt mig att köa på denna.Blååååååå
Otroligt fin!Prince Date
Snarare BB i dåligt skick.
BB med patina på Bukowskis
Har haft den i ögonvrån ett tag men inser att med tanke på hur den ser ut så är frågan vad kostnaden blir för att få den i godkänt skick... Just nu 16K + 22%.
Blå blir inte mycket bättre än så där.
Gammal Blååååååå
Få dykare som är snyggare än 76100!Startar veckan med 76100
Har haft den i ögonvrån ett tag men inser att med tanke på hur den ser ut så är frågan vad kostnaden blir för att få den i godkänt skick... Just nu 16K + 22%.
Spontant tänker jag att någon vurpat med cykel eller MC.
Sen tror jag att det är andra gången den ligger ute.
Kan bara hålla med gillar den skarpt!Få dykare som är snyggare än 76100!
tyckte den var kul i det skicket men för en summa en bra bit söder om nuvarande budet. Att återställa den där blir en dyr historia. Blir nog billigare att köpa en hel och slänga i marken och stampa på några gånger
Det där är bland de snyggaste band jag sett. Fantastiskt!
”Du behöver inte beundra en Tudor då den är en del av dig”Har haft min BB36 i lite mer än en månad nu och har burit den nästan varje dag sedan dess. Tidigare har jag varje morgon lagt en hel del tid på att välja klocka men nu är BBn det självklara valet. Jag upplever dock att jag inte kollar ner på min handled för att beundra klockan lika ofta som jag gör när jag bär vissa av mina andra klockor (ex. speedmaster och alpinist). Någon annan som upplever samma sak?
Behövs inga fler svar, detta förklarar allt!”Du behöver inte beundra en Tudor då den är en del av dig”
- Okänd
Levt ett hårt liv... Sprickor i lume på en så ny klocka... Och allt annat ni ser... Att ngn köper sånt är märkligt
De kan omöjligt hålla inne på nya modeller. Årets släpp är ju planerade med prognostiserade intäkter - skulle de hålla inne på nya släpp så skulle sista raden se riktigt illa ut! Kommer bara släppa via nya kanaler: IGBasel inställd också.
Undra hur de nu kommer annonsera nya modeller, eller kommer de hålla inne på nya släpp. Vad tror ni?
Jag tror exakt samma - Blir intressant om de utvecklar sin digitala kommunikation utöver sedvanlig Instagram manér!De kan omöjligt hålla inne på nya modeller. Årets släpp är ju planerade med prognostiserade intäkter - skulle de hålla inne på nya släpp så skulle sista raden se riktigt illa ut! Kommer bara släppa via nya kanaler: IG
Snyggt! Har hållit mig från att köpa en AM Oyster till min 76200 men nu är slussluckorna öppnade!Fick på en AM-länk på Jumbon.
Hade varit roligt med en orginal-länk, men inte så tokigt