skyseeker
Guld
Ja den är över förväntan. Bra passform samt känsla och utseende nära ”the real deal”...Snyggt! Har hållit mig från att köpa en AM Oyster till min 76200 men nu är slussluckorna öppnade!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den är över förväntan. Bra passform samt känsla och utseende nära ”the real deal”...Snyggt! Har hållit mig från att köpa en AM Oyster till min 76200 men nu är slussluckorna öppnade!
Sen är ju frågan om det blir fler Basel... Klocktillverkare kanske inser att de kan lika gärna lansera klockor utan att spendera stora summor på en mässaJag tror exakt samma - Blir intressant om de utvecklar sin digitala kommunikation utöver sedvanlig Instagram manér!
Sen är ju frågan om det blir fler Basel... Klocktillverkare kanske inser att de kan lika gärna lansera klockor utan att spendera stora summor på en mässa
Jag håller med och hoppas att de kör så!Motomässan som skulle startat i Genève nästa vecka är också inställd.
Koenigsegg skulle presentera ett par nyheter där, och kommer så fortfarande göra då de ska vara på plats men livesända en presskonferens där de visar sina nyheter.
Tror ngt liknande kunde vara intressant för klocktillverkarna med livesända presskonferenser där de visar sina nyheter.
Blir mkt mer personligt och hypat än att bara slänga ut några bilder på IG om en ny modell!
Hej !Tjena,
Har varit inne på en 76200 ett tag och såg en modell på Chrono24, länkar den här: https://www.chrono24.se/tudor/princ...ck-dial-automatic-m76200-0023--id13446610.htm. Läste något tidigare om att modellen endast är tillgänglig på Asienmarknaden, framförallt i HK. Någon som vet något mer om det alternativt om någon handlat från denna dealer tidigare och vet att klockan är legitim?
Allt gott!
Jaha. Så startar man ett eget fotbollslag så får man en unik klocka av Tudor. Bra att komma ihåg
Håller med. Känns väldigt inklämd och ihopklämd! Placera vid kl. 8 iställetCool men det där såg inte bra ut med loggan.
Satan vilka bra bilder du tar!Bra sällskap!
Man tackar!Satan vilka bra bilder du tar!
Har för mig den diskuterats tidigare, mtp på 36mm modellen inte är särskilt het tycker jag inte det är något superpris!Är det inte rätt så bra pris på denna?
https://www.tradera.com/item/387320697
Jag letar nämligen efter en dykare på 36-38 mm, men ifall den blir svår att sälja i framtiden så kanske bäst att låta bli.Har för mig den diskuterats tidigare, mtp på 36mm modellen inte är särskilt het tycker jag inte det är något superpris!
Här har du en som snart säljs på Kaplans. De är dock sämst på att sätta en vettig värdering så den kommer inte hålla sig på denna nivå, men kanske inte upp till 35K.Jag letar nämligen efter en dykare på 36-38 mm, men ifall den blir svår att sälja i framtiden så kanske bäst att låta bli.
Tack för länken, ska ta och kolla på den.Här har du en som snart säljs på Kaplans. De är dock sämst på att sätta en vettig värdering så den kommer inte hålla sig på denna nivå, men kanske inte upp till 35K.
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3703/vara/1628653
Ska du köpa klockan för att sälja den...man vet aldrig vad som är lätt eller svårt att sälja i framtiden
Grattis, köpt på Chrono?Äntligen fick min 76213
Nice, grattis! Är själv i köptagen på samma ref. Har dock otroligt svårt på att bestämma vilken tavla.Äntligen fick min 76213
Tack. Jag det är från C24. Jag har köpt två faktiskt, min andra är en 76200 med silver linen tavla och slät bezel.Grattis, köpt på Chrono?
Tackar. Alla är fina men i TT rekommenderar jag denna. Guld sunburst kände lite tråkig för migNice, grattis! Är själv i köptagen på samma ref. Har dock otroligt svårt på att bestämma vilken tavla.
Hur lång tid tog frakten?Tackar. Alla är fina men i TT rekommenderar jag denna. Guld sunburst kände lite tråkig för mig
Nice, grattis! Är själv i köptagen på samma ref. Har dock otroligt svårt på att bestämma vilken tavla.