• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kvällsmys igår

343CB4B3-B2F4-4F92-BA0D-4408D5ED033A.jpeg

Sen är ju frågan om det blir fler Basel... Klocktillverkare kanske inser att de kan lika gärna lansera klockor utan att spendera stora summor på en mässa

Motomässan som skulle startat i Genève nästa vecka är också inställd.
Koenigsegg skulle presentera ett par nyheter där, och kommer så fortfarande göra då de ska vara på plats men livesända en presskonferens där de visar sina nyheter.
Tror ngt liknande kunde vara intressant för klocktillverkarna med livesända presskonferenser där de visar sina nyheter.
Blir mkt mer personligt och hypat än att bara slänga ut några bilder på IG om en ny modell!

Motomässan som skulle startat i Genève nästa vecka är också inställd.
Koenigsegg skulle presentera ett par nyheter där, och kommer så fortfarande göra då de ska vara på plats men livesända en presskonferens där de visar sina nyheter.
Tror ngt liknande kunde vara intressant för klocktillverkarna med livesända presskonferenser där de visar sina nyheter.
Blir mkt mer personligt och hypat än att bara slänga ut några bilder på IG om en ny modell!
Jag håller med och hoppas att de kör så!

Tjena,
Har varit inne på en 76200 ett tag och såg en modell på Chrono24, länkar den här: https://www.chrono24.se/tudor/princ...ck-dial-automatic-m76200-0023--id13446610.htm. Läste något tidigare om att modellen endast är tillgänglig på Asienmarknaden, framförallt i HK. Någon som vet något mer om det alternativt om någon handlat från denna dealer tidigare och vet att klockan är legitim?

Allt gott!
Hej !
Ja det är lugnt att handla av dem.
köpte klocka av dem själv för 3 månader sen, bra service och snabba leveranser.

Jag letar nämligen efter en dykare på 36-38 mm, men ifall den blir svår att sälja i framtiden så kanske bäst att låta bli.
Här har du en som snart säljs på Kaplans. De är dock sämst på att sätta en vettig värdering så den kommer inte hålla sig på denna nivå, men kanske inte upp till 35K.
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3703/vara/1628653
Ska du köpa klockan för att sälja den...man vet aldrig vad som är lätt eller svårt att sälja i framtiden

Här har du en som snart säljs på Kaplans. De är dock sämst på att sätta en vettig värdering så den kommer inte hålla sig på denna nivå, men kanske inte upp till 35K.
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3703/vara/1628653
Ska du köpa klockan för att sälja den...man vet aldrig vad som är lätt eller svårt att sälja i framtiden
Tack för länken, ska ta och kolla på den.
Jag tänkte inte köpa för att senare sälja, formulerade mig fel. Menande ifall jag inte klickar med klockan så vill jag ha något lättsålt.

Tillbaka
Topp