• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag stör mig lite på att datumet på min GMT inte är helt vertikalt centrerat. Vad säger ni? Störande eller inom rimliga gränser?
A6C62671-9A9F-46EB-9521-6C7B76C18DFE.jpeg

Hade inte accepterat det där. Liten sak absolut men den listar väl ändå typ 40k. Då ska såna detaljer sitta.

Störande, jag hade köpt det på en skx men inte på klocka över 5k. Har du väl sett det - åtgärda, garanti eller ej.

Hade inte accepterat det där. Liten sak absolut men den listar väl ändå typ 40k. Då ska såna detaljer sitta.

Det där skulle jag säga är utom rimlighetens gränser.

Tack för input. Köpte den hos AD nyligen så får gå dit och snacka med dem.

Ja, jag förstod att det var klockan. Men förstod inte vad det var som lät på den. Min låter inte mer än någon annan. Möjligtvis att rotorn låter lite mer.
Manuella mekaniska klockor låter också. Att den är automatisk har endast med uppdragningen att göra.
Jag tror det är rotorn som låter lite högre än mina andra klockor. Minns inte om min förra 76200a lät högt..

Fingret har hovrat över köpknappen på Chrono på din ref. ett bra tag nu. Ändå tvekar jag. Hur har det varit att ha den som enda klocka två veckor (om så nu är fallet)? :)
Jag var ju ute efter denna ref ett tag tills jag köpte den (tvekade också)
Kört owg med denna i 2 mån utan att ens funderat på att skifta mellan klockor.
Och så e jag svag för lite roligare tavlor än svart/vit/blå.
Det här är en keeper för mig. :)

Tillbaka
Topp