• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Går i säljtankar, ska kanske sälja min Tudor Hydronaut 89190. Fullset, inklusive inköpskvitto och visitkort från AD i Hongkong. Uttagen 2010, kommer med egna ändlänkar, original clasp och eftermarknadsgummi.
På Chrono24 säljs de för 20kkr+.
Hur mycket kan man få för en här i Sverige?

6C9CE557-DA85-47BC-A76E-546C00EFEBFD.jpeg

Går i säljtankar, ska kanske sälja min Tudor Hydronaut 89190. Fullset, inklusive inköpskvitto och visitkort från AD i Hongkong. Uttagen 2010, kommer med egna ändlänkar, original clasp och eftermarknadsgummi.

Utan länk, du kan ge den till mig så har jag 2 st. ;)o_O
Jag köpte ju min fulset i november för strax över 18 men den är ju från 2004.

De som har sålts här på KS, inkl denna, har gått för ca 10 tkr. Ingen modell som dragit iväg i pris. Så var inte greedy nu, blev ju inte såld när du la ut den för 18 tkr... :oldman:

Edit: och då var den ny servad och i bra skick.

De som har sålts här på KS, inkl denna, har gått för ca 10 tkr. Ingen modell som dragit iväg i pris. Så var inte greedy nu, blev ju inte såld när du la ut den för 18 tkr... :oldman:

Edit: och då var den ny servad och i bra skick.
Många hörde av sig och erbjöd faktiskt runt 15kkr. Men jag ville inte posta klockan och ville hellre få min day date såld. Fick day date:en såld och drog tillbaka Hydronauten. :)
Hydronauten är inte Tudors mest eftertraktade modell, men att påstå klockan kostar ca 10kkr idag tror jag inte är rätt.

Många hörde av sig och erbjöd faktiskt runt 15kkr. Men jag ville inte posta klockan och ville hellre få min day date såld. Fick day date:en såld och drog tillbaka Hydronauten. :)
Hydronauten är inte Tudors mest eftertraktade modell, men att påstå klockan kostar ca 10kkr idag tror jag inte är rätt.

Men då är väl runt 15k ungefär vad du borde få? :)

Någon som vet vilken storlek på skruvmejsel man behöver för att justera länken till en bb58? Har ni förslag på vettig skruvmejsel så tar jag tacksamt emot det :).

Någon som vet vilken storlek på skruvmejsel man behöver för att justera länken till en bb58? Har ni förslag på vettig skruvmejsel så tar jag tacksamt emot det :).
Vet ej exakt storlek men den ska vara jäkligt liten! Har själv ett set med mindre skruvmejslar som jag använder.
Ta med klockan till Classe eller Kjell och be dem hitta en skruvmejsel som passar

Tillbaka
Topp