C
Coach
Guest
Samma sak här så det var precis därför jag fick lov att köpa en ny. Ibland lär man flippa för att veta om den kommer saknasRiktigt fin, ångrar grovt försäljningen av min
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma sak här så det var precis därför jag fick lov att köpa en ny. Ibland lär man flippa för att veta om den kommer saknasRiktigt fin, ångrar grovt försäljningen av min
Tror det blir svårt Verkar inte vara alltför många som kör med klockan på vristen faktisktBlivit lite sugen på en 79280 Tiger. Sitter någon på en sådan och kan posta några schysta vristskott?
Blivit lite sugen på en 79280 Tiger. Sitter någon på en sådan och kan posta några schysta vristskott?
Den där gröna är ju magisk! Den vita pandan är inte dum heller.Kul och lite udda val. Den är inte så poppis i Tudorkretsen men jag tycker att det finns en del fina varianter. Är det någon särskild urtavla du är intresserad av? Jag är lite hemligt förtjust i den skogsgröna.
Snodd bild från nätet.
Nja, snarare tvärtom. Försöker hålla mig borta från guld. Guldindutrin är något av det smutsigaste som finns på denna planet.Då är jag med. Då måste du helt klart fixa en klocka med guld!
Lite mer bildgooglande får mig att gilla 79260 med svart bezel och oysterlänk ännu mer!Blivit lite sugen på en 79280 Tiger. Sitter någon på en sådan och kan posta några schysta vristskott?
Kallaste Tiger pga samarbete med Tiger Woods?
Hej
Någon som har erfarenhet av Tudor Black bay Bronze? Har bronset patinerats något med tiden?
Då förstår jag varför Tudors Tiger klockor inte är populära.Japp, han var sponsrad av Tudor i slutet av 1990-talet.
Riktig trevlig duo du har där, min säger hejTudorn köpte jag ny vid lansering juli 2018. Perfekt kombinerat med 1675 rootbeer, en true sådan med matt tavla, vikta 78363 från 1969/70..
Nöjd med de två!
Hej
Någon som har erfarenhet av Tudor Black bay Bronze? Har bronset patinerats något med tiden?
Vad säger du @alex_c , blire nån kul färg?
Ja eller hur , grymt mycket klocka för pengarna. Förstår inte varför den inte är populär.Dom är ju grymt snygga.Min Hydronaut.
En av Tudors mindre populära klockor, men enligt mig en av de bättre, mycket klocka för pengarna.
Tydligen är Hydronauten efterföljaren av Tudor Submariner.
Är den inte poppis så blir den bara mer tilltalande för mig.Ja eller hur , grymt mycket klocka för pengarna. Förstår inte varför den inte är populär.Dom är ju grymt snygga.
Coolt, är du nöjd med den?Japp det tycker jag! Här är lite bilder från min som jag hämtade ut ny från AD dec 2016. Den har sedan varit med runt i världen på lite olika ställen. Inget av patinan är artificiellt framställd.
Tack, ja jag är väldigt nöjd. Av de klockor jag har är det den som stannat längst. Men den köptes också som beater och med just syftet att behållas, delvis för att följa dess "utveckling". Ibland sneglar jag på andra bronsklockor, tex den senaste versionen av Tudors BBB, den med gråskiftande tavla, den gillar jag också. En del skulle nog hävda att denna är i största laget, men jag tycker storleken gör sig ganska bra på en bronsare som jag föreställer mig ska kännas just stor och robust. Med det sagt hade jag inte heller haft något emot om de släppte en mindre modell.Coolt, är du nöjd med den?
Det verkar vara som att nästan allt som gjordes av Tudor mellan 1999-2010 är icke populära tyvärr.Ja eller hur , grymt mycket klocka för pengarna. Förstår inte varför den inte är populär.Dom är ju grymt snygga.
Mums riktigt bra - ägt 2 bruna och 1 blå. Ångrar att jag inte har någon kvarJapp det tycker jag! Här är lite bilder från min som jag hämtade ut ny från AD dec 2016. Den har sedan varit med runt i världen på lite olika ställen. Inget av patinan är artificiellt framställd.
Japp det tycker jag! Här är lite bilder från min som jag hämtade ut ny från AD dec 2016. Den har sedan varit med runt i världen på lite olika ställen. Inget av patinan är artificiellt framställd.
Spännande med brons. Lite organiskt material som nästan gör lite som det själv behagar med patina.Japp det tycker jag! Här är lite bilder från min som jag hämtade ut ny från AD dec 2016. Den har sedan varit med runt i världen på lite olika ställen. Inget av patinan är artificiellt framställd.
Ja precis, kul också att det går så snabbt, bra för den otålige.Spännande med brons. Lite organiskt material som nästan gör lite som det själv behagar med patina.
Vad har hänt med inlägget förresten?
Repor och skavsår man kommer ihåg är de bästa för de gör klockan så mer personlig (och kan göra den svårsåld så man måste behålla den)Ja precis, kul också att det går så snabbt, bra för den otålige.
Klockan fick sig en törn när jag var på vandring bland Seychellernas många granitklippor. Flera partier krävde att man böjde sig/kröp och höll sig fast med händerna. Kanske var det dömt att ge klockan märken men jag stör mig inte så mycket. Det blev snarare ett minne!
Instämmer här. Många ting blir vackrare med en historia och spår av händelser.Repor och skavsår man kommer ihåg är de bästa för de gör klockan så mer personlig (och kan göra den svårsåld så man måste behålla den)