Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt trevlig på grönt gummi.Fortsätter med lite Pelagos
Tack! Ja det funkar fint, bra komplementRiktigt trevlig på grönt gummi.
Allt jag kan säga är att den definitivt är polerad.Jag har blivit lite sugen på Tudor suben som ligger på tradera. Någon som har någon input på skick/polering/äkthet mm?
https://www.tradera.com/item/397194423
Jag har blivit lite sugen på Tudor suben som ligger på tradera. Någon som har någon input på skick/polering/äkthet mm?
Definitivt polerad och jag hade bett om en bättre bild på luggarna innan jag lagt ett bud.Allt jag kan säga är att den definitivt är polerad.
Jag är så jävla nöjd att Tudor aldrig kommer göra en 39 mm Pelagos. Sparar så mycket pengar på att inte behöva köpa en modern klocka.Verktyg
Ända fram till tills jag provade min tyckte jag att det kändes som ett val man gör för att man inte vill/kan lösa en Daytona. Men när jag väl sett den live, och provat den, kände jag att den var magiskÄr inte den här extremt mycket snyggare än en Daytona?
Väljer absolut en Tudor framför en Daytona...tror jag...Är inte den här extremt mycket snyggare än en Daytona?
Jag har blivit lite sugen på Tudor suben som ligger på tradera. Någon som har någon input på skick/polering/äkthet mm?
Allt jag kan säga är att den definitivt är polerad.
Har för mig att den varit ute rätt många vändor på Tradera också utan att bli såld.Definitivt polerad och jag hade bett om en bättre bild på luggarna innan jag lagt ett bud.
Äh, jag och @ANALOGUE kämpar på i det tysta att Tudor ska fatta grejen med en 39mm Pelagos, snart vänder det.Jag är så jävla nöjd att Tudor aldrig kommer göra en 39 mm Pelagos. Sparar så mycket pengar på att inte behöva köpa en modern klocka.
Är det här lite grand som UDs 20-åriga tysta diplomati för att befria Dawit Isaak eller en tyst kamp man ska räkna med lite snabbare resultat från? Bara för att ha ett hum på ungefär hur mycket jag ska lägga i spargrisen varje månad.Äh, jag och @ANALOGUE kämpar på i det tysta att Tudor ska fatta grejen med en 39mm Pelagos, snart vänder det.
Du kan nog vara rätt lugn, @ANALOGUE jobbar hårt med att få med Beckham och Lady Gaga på tåget men svalt intresse hittills.Är det här lite grand som UDs 20-åriga tysta diplomati för att befria Dawit Isaak eller en tyst kamp man ska räkna med lite snabbare resultat från? Bara för att ha ett hum på ungefär hur mycket jag ska lägga i spargrisen varje månad.
Är det här lite grand som UDs 20-åriga tysta diplomati för att befria Dawit Isaak eller en tyst kamp man ska räkna med lite snabbare resultat från? Bara för att ha ett hum på ungefär hur mycket jag ska lägga i spargrisen varje månad.
Jag kommenterar typ alla, Tudors Instabilder på Pelagos att de ska göra en mindre. Ni får göra, detsamma så dem fattar kommer det en 39-40mm Pelagos med lite tunnare case kan jag inte se mig själv avstå köp...Du kan nog vara rätt lugn, @ANALOGUE jobbar hårt med att få med Beckham och Lady Gaga på tåget men svalt intresse hittills.
Du får starta en digital namninsamling och skicka in så de fattar vinkelnJag kommenterar typ alla, Tudors Instabilder på Pelagos att de ska göra en mindre. Ni får göra, detsamma så dem fattar kommer det en 39-40mm Pelagos med lite tunnare case kan jag inte se mig själv avstå köp...
Vi kan ju bombardera dem med meddelanden på Insta vettja
Jag fick inte med någon sån när jag hämtade ut min BB58 förra veckan iafSett en del annonser på bb58, får man med en liten kniv eller vad de är från tudor?
Fyfaan så bra!7951 från ca -59
Wow!! Grym7951 från ca -59
Fyfaan så bra!
Wow!! Grym