Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg också den. Ser ju riktigt bra ut - faktiskt bättre än innan.
Såhär kommer era P01: or att se ut om 30 år...
Snabbåldrad av misterenthusiast på IG.
Han har graverat in sin pappas namn, ”U.S. ARMY” och pappans militära ”serienummer” på baksidan för att fullända illusionen av att klockan tjänstgjort i Vietnam...Såg också den. Ser ju riktigt bra ut - faktiskt bättre än innan.
Han hade ytterligare någon idé som han skulle genomföra så han är inte klar än
Eh ok. Knasigt. Lite över gränsen kan jag tyckaHan har graverat in sin pappas namn, ”U.S. ARMY” och pappans militära ”serienummer” på baksidan för att fullända illusionen av att klockan tjänstgjort i Vietnam...
Välgjord patinering Finns det en länk tro?
Han har lite bilder på Instagram, sök på @misterenthusiast.Välgjord patinering Finns det en länk tro?
Tack!Han har lite bilder på Instagram, sök på @misterenthusiast.
Tror ej, men du kan försöka.Försöker få tag i en 76200 eller 76214, men ingen av handlarna i Hong Kong verkar vilja skicka. Någon som vet om det finns någon tråd eller så på klocksnack där någon kan plocka upp en klocka åt en i Hong Kong mot en ersättning? Tänker om någon ändå är i Hong Kong eller ska resa dit? Vad tror ni?
Det finns knasbollar även här på KS...Är det inte lite knasigt med självskapad patina? Håller med om att den ser bättre ut men blir ändå fel i mina ögon
Allan Edwall said it best.
Hör med Silvestri watches and diamonds I Italien. Har tidigare sålt.Försöker få tag i en 76200 eller 76214, men ingen av handlarna i Hong Kong verkar vilja skicka. Någon som vet om det finns någon tråd eller så på klocksnack där någon kan plocka upp en klocka åt en i Hong Kong mot en ersättning? Tänker om någon ändå är i Hong Kong eller ska resa dit? Vad tror ni?
Har en 76200a som jag kan tänka mig byta mot något roligt. Dock ej till salu. Jag skickar ett PM till dig.Försöker få tag i en 76200 eller 76214, men ingen av handlarna i Hong Kong verkar vilja skicka. Någon som vet om det finns någon tråd eller så på klocksnack där någon kan plocka upp en klocka åt en i Hong Kong mot en ersättning? Tänker om någon ändå är i Hong Kong eller ska resa dit? Vad tror ni?
Borde vara ett vanligt problem och inte vara så svårt eller alltför kostsamt då den länken är väl tajt för en handled över 18,5 cm.Kör bb36 dock så är länken tajt med yttersta på mikrojusteringen, är de svårt att få tag på en extra länkbit och vad kostar en sån tro?
Riktigt finProvtryckt och klar för badsäsong
Trevligt läderband tycker jag och det ger en härlig kontrast till tavlan.Dubbelpostar, äntligen får man vara med och leka i det här forumet.
Tack! Ja efter lite velande blev det denna. Tänkte komplettera med ett par Nato senare.Trevligt läderband tycker jag och det ger en härlig kontrast till tavlan.
Grattis!Dubbelpostar, äntligen får man vara med och leka i det här forumet.
Är det klockan el gummit du är osäker på? Oavsett så ser det sjukt bra utJag vet inte riktigt vad jag tycker men det lutar nog ändå åt det positiva hållet. Vad säger ni andra?
Ping @thomastheswede @Back
Klockan är jag bensäker på men det är gummit jag inte vad jag tycker om. TackÄr det klockan el gummit du är osäker på? Oavsett så ser det sjukt bra ut
Jag är alldeles för konservativ (läs: gammal) för det där gummit men klockan är super.Jag vet inte riktigt vad jag tycker men det lutar nog ändå åt det positiva hållet. Vad säger ni andra?
Ping @thomastheswede @Back