• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

899C59FF-682F-4872-BEC0-236F0611A596.jpeg

Såhär kommer era P01: or att se ut om 30 år...
Snabbåldrad av misterenthusiast på IG.

Såg också den. Ser ju riktigt bra ut - faktiskt bättre än innan.
Han hade ytterligare någon idé som han skulle genomföra så han är inte klar än
Han har graverat in sin pappas namn, ”U.S. ARMY” och pappans militära ”serienummer” på baksidan för att fullända illusionen av att klockan tjänstgjort i Vietnam...

Försöker få tag i en 76200 eller 76214, men ingen av handlarna i Hong Kong verkar vilja skicka. Någon som vet om det finns någon tråd eller så på klocksnack där någon kan plocka upp en klocka åt en i Hong Kong mot en ersättning? Tänker om någon ändå är i Hong Kong eller ska resa dit? Vad tror ni?

Försöker få tag i en 76200 eller 76214, men ingen av handlarna i Hong Kong verkar vilja skicka. Någon som vet om det finns någon tråd eller så på klocksnack där någon kan plocka upp en klocka åt en i Hong Kong mot en ersättning? Tänker om någon ändå är i Hong Kong eller ska resa dit? Vad tror ni?
Tror ej, men du kan försöka.
Jag gjorde det utan framgång :))

Hör med Silvestri watches and diamonds I Italien. Har tidigare sålt.

Har en 76200a som jag kan tänka mig byta mot något roligt. Dock ej till salu. Jag skickar ett PM till dig. :)

Kör bb36 dock så är länken tajt med yttersta på mikrojusteringen, är de svårt att få tag på en extra länkbit och vad kostar en sån tro?

Tillbaka
Topp