joakimlundberg
Basic
Tänkte göra de kul och känna och klämma lite innanBergströms i GBG har både BB41 och BB36 i blått på länk inne. Gå dit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte göra de kul och känna och klämma lite innanBergströms i GBG har både BB41 och BB36 i blått på länk inne. Gå dit
Ska du bara ha en klocka av dem och inget mer? I så fall skulle jag definitivt ta bb36 som funkar till allt. En större dykare är inte alltid rätt tyvärr.Nu har jag 2 kandidater efter 58:an jag hade,
Pelagos svart, 4 lime med nya urverket
Bb36an sjukt stilren och prisvärd
Ingen annan klocka i samlingen vad tycks?
Jag är totalt jävig och skulle välja BB36 alla dagar i veckan.Nu har jag 2 kandidater efter 58:an jag hade,
Tänk om den bara hade datum!Jag är totalt jävig och skulle välja BB36 alla dagar i veckan.
Om du tänker OWG skulle jag köra på BB36. Har ingen själv men känns mest flexibel.Nu har jag 2 kandidater efter 58:an jag hade,
Avsaknad av datum är ett stort + för min del.Tänk om den bara hade datum!
Enkelt val - Pelagos - Egentligen den enda klocka du behöver!Nu har jag 2 kandidater efter 58:an jag hade,
Är de rolex jubilee med?Ostronprinsen nere på bryggan
Stämmer endast 1, skön sommar dinga också 36an, har haft datejust 36a innan och var sjukt nöjd med storlekenSka du bara ha en klocka av dem och inget mer? I så fall skulle jag definitivt ta bb36 som funkar till allt. En större dykare är inte alltid rätt tyvärr.
Får väl känna och klämma om de är den som gällerEnkelt val - Pelagos - Egentligen den enda klocka du behöver!
Japp, 62510!Är de rolex jubilee med?
Passar den med 555 ändlänkar?Japp, 62510!
Nä, de är 20mm (vilket ju funkar till djs), den här sitter, ganska kasst faktiskt, dittrixad mellan 19mm-luggarna på moddade 574r på dennaPassar den med 555 ändlänkar?
Grattis!Öerhört nöjd med köpet av min GMT! Bang for the buck om jag får tycka till. Samt gillar jag den lite mer diskreta färgsättningen än vad till exemplevis Rolex GMT Pepsi har. Vissa upplever Tudorn en smula tung pga. det tjockare boett efter införandet av MT5602 urverket. Jag har ca 20 cm handleder och upplever att Tudorn ligger inom ramarna för vad som passar bra på min handled. Har även tidigare sneglat på en Pelagos men har tyvärr ingen erfarenhet kring den modellen.
Här kommer ett par bilder
Grattis till en fin klocka!Öerhört nöjd med köpet av min GMT! Bang for the buck om jag får tycka till. Samt gillar jag den lite mer diskreta färgsättningen än vad till exemplevis Rolex GMT Pepsi har. Vissa upplever Tudorn en smula tung pga. det tjockare boett efter införandet av MT5602 urverket. Jag har ca 20 cm handleder och upplever att Tudorn ligger inom ramarna för vad som passar bra på min handled. Har även tidigare sneglat på en Pelagos men har tyvärr ingen erfarenhet kring den modellen.
Grattis till en fin klocka!
Grattis!
Väldigt fin! Tudor och Omega är för mig de mest framstående klockorna just nuÖerhört nöjd med köpet av min GMT! Bang for the buck om jag får tycka till. Samt gillar jag den lite mer diskreta färgsättningen än vad till exemplevis Rolex GMT Pepsi har. Vissa upplever Tudorn en smula tung pga. det tjockare boett efter införandet av MT5602 urverket. Jag har ca 20 cm handleder och upplever att Tudorn ligger inom ramarna för vad som passar bra på min handled. Har även tidigare sneglat på en Pelagos men har tyvärr ingen erfarenhet kring den modellen.
Instämmer helt med dig! Omega är generellt väldigt underskattade för de härliga urverk de producerar. Mina ”favorit” Omegas är Planet Ocean 600M i blå samt en Speedmaster 57Väldigt fin! Tudor och Omega är för mig de mest framstående klockorna just nu
Snyggt! Härlig sommarklocka!TudorTisdag
Ska vi bli bästa vänner?Instämmer helt med dig! Omega är generellt väldigt underskattade för de härliga urverk de producerar. Mina ”favorit” Omegas är Planet Ocean 600M i blå samt en Speedmaster 57
Tudor kombinerar både bra urverk & vettig prislapp