Grattis på födelsedagenImorgon är det ett år sedan jag köpte min Tudor
har inte burit den sedan den tredje. Det blir det ändring på imorgon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis på födelsedagenImorgon är det ett år sedan jag köpte min Tudor
Tudorn tackarGrattis på födelsedagen
Grattis till studenten TobiasDImorgon är det ett år sedan jag köpte min Tudor
Tack!Grattis till studenten TobiasD
Snyggt band!Pelagos på kanvas.
Snyggt canvas, vart har du plockat upp det?Pelagos på kanvas.
Snyggt band!
vad är det för modell/märke?
Snyggt canvas, vart har du plockat upp det?
Ser riktigt sjysst ut! Hade nog plockat upp ett och annat band till min Pelagos om inte länken hade vart det skönaste man kan haTakk!! Den er made to order av Diaboliq Straps. Meget god kvalitet og Submersible.
Riktigt schysst!
Grattis tror jag.... men vart är innehållet? What a tease.....Äntligen.
Såja, grattis!
Härligt! Är det aftermarket, om ja varifrån?Såja, grattis!
Min hälsar, nu provar man jubilee ett tag
Ja. testade länk från tid och ting.Härligt! Är det aftermarket, om ja varifrån?
Sjukt snygg, hade det inte varit för storleken/tjockleken hade jag kört på den.Skrivbordsdykning idag. Pelagos är verkligen en otroligt prisvärd klocka. Perfekta semesterklockan som funkar till nästan allt, och dessutom otroligt bekväm.
Länge sen man såg din!
Hörde jag något om Tudor-tuesday??
Snygg! Aldrig sett den sådär mörkblå förutSkrivbordsdykning idag. Pelagos är verkligen en otroligt prisvärd klocka. Perfekta semesterklockan som funkar till nästan allt, och dessutom otroligt bekväm.
Flingan hade jag gärna haft men den sista ser väldigt polerad ut?Får vi se någon av dessa på KS framöver?
Fina allihopa!
Bukowskis som erbjuder
Helt klart lite misshandlad men batteriversionerna har udda boetter.Flingan hade jag gärna haft men den sista ser väldigt polerad ut?