• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Länge sen man såg din!
Min säger hej!
9787376B-64CE-48D9-B360-9E8BB618C577.jpeg
Den har fått vila ett bra tag efter att ha varit på minispa med trycktest och lite ruckning......
Funder på att sälja den för att finansiera annat. Men samtidigt är den ju en klockren sommarklocka så nu åkte den på....

Coolt band på din!! :)

Den har fått vila ett bra tag efter att ha varit på minispa med trycktest och lite ruckning......
Funder på att sälja den för att finansiera annat. Men samtidigt är den ju en klockren sommarklocka så nu åkte den på....

Coolt band på din!! :)
Du får inte sälja innan sommaren!
Tack, ett Nato som jag har nött :)

Klickar in mig på denna tråden dagligen i hopp någon nylanserad BB58 eller så. Släpper man ingenting pga inställd Baselworld eller har ni hört annat?

;)
Kan ju hoppas på en GMT med BB58 specsen. En sub vore grymt men risken att all brand recognition som byggts upp omkring BB skulle förmodligen gå förlorad.

.....fasiken nu hoppas jag att det tar ett bra tag till BB58an kommer in till min AD.;)

Klickar in mig på denna tråden dagligen i hopp någon nylanserad BB58 eller så. Släpper man ingenting pga inställd Baselworld eller har ni hört annat?

Ryktet säger väl en lansering av rang! Men återstår att se. Våt dröm om en GMT version av BB58 mått med ofärgad vridring

Tja,

Tänkte kränga min Tudor North Flag (igen), ångrade mig sist men nu har den legat i en låda i över ett år... Men har ingen aning om vad den är värd egentligen. Den är välanvänd i början så har lite smårepor efter användning så är en bruksklocka helt klart och inget samlarexemplar. Har både läderbandet och länken (båda original), boxen och allt som kom med osv. Inköpt på Bergströms i Göteborg.

Vad är ett rimligt pris för att sälja lätt och smidigt?

Tillbaka
Topp