• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

På tal om Pelagos. Jag har tyvärr inte sett den blåa i verkligheten utan endast på bild. Jag tycker att den blåa kulören är lite väl ljus. Upplevs den som klarblå i verkligheten? Det är ofta svårt att se på bild hur färgen upplevs i verkligheten.
Ja, i dagsljus är den väldigt klart ljus blå

Tjenare, någon som har något tips på en plattform där man kan köpa vintage Tudor
(Förutom chrono24)?
Är det en Tudor date du vill ha så har jag en liggandes. Pma isf

Edit: hade visst en bild liggandes
20180604_201739.jpg

Är ingen sekundjägare men det är ändå nice när tidsdifferensen är +-0 efter ett dygn.
Det är även trevligt att få ut 42 timmars gångreserv när max ska vara 38 timmar.
Well done Tudor.
95956EC6-A7EA-4EB8-90ED-4A3CF0724D2D.jpeg
Fan dom där är ju riktigt trevliga ändå. Rätt storlek också. Får se om tomten hinner få fram någon till Jul :p

Ja eller hur... kan personen som monterat gjort fel? - har inga verktyg så lämnat till klockbutik.
Nej, det där är helt enkelt fel gummi. Beställde du från Crafter Blue? Borde stå på paketet/förpackningen vilken modell du har. I värsta fall har man lyckats lägga ner fel gummi i fel förpackning. Vad är gummit märkt med?

Nej, det där är helt enkelt fel gummi. Beställde du från Crafter Blue? Borde stå på paketet/förpackningen vilken modell du har. I värsta fall har man lyckats lägga ner fel gummi i fel förpackning. Vad är gummit märkt med?

:eek::eek: Okej hittade felet.... tack! Har inte ens kollat.... :banghead::shifty:
image.jpg

Tillbaka
Topp