Ah!BB58 avplastas i butik numera, pga flipp-oro
Men hörrni, Tudortisdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah!BB58 avplastas i butik numera, pga flipp-oro
fick precis samtal av en svensk ad att dom fått in en blå 58a till mig...
detta kan bli spännande!
Härligt spontanköp!Skulle bara in till Ad och kika lite. Slutade med att man kom ut med denna.
hours på emporia i malmöVilken Ad om man får fråga?
Tack, viste inte att dem sålde Tudor på Emporia.hours på emporia i malmö
deras första
yes det gör dom!Tack, viste inte att dem sålde Tudor på Emporia.
Får väl hålla tummarna att det inte bara levereras en klocka i paketet utan även något annat också som ursäkt för strulet...Lite uppdatering i ärendet kring min Tudor. Dom beklagade så hemskt mycket och erbjöd att göra retur och att nästa BB58 som dom får in är reserverad till mig. Är väl den bästa lösningen även om det är oklart när det kommer in en ny. Den som väntar på något gott... Känns såklart bra att det löser sig även om det blev en tråkig upplevelse.
Hur tänker du nu?Du kan inte behålla den skadade BB58an tills en ny anländer?
Då blir det nog svårt för dom att ta den i retur, behåller han blir det ju garanti ärendeFår väl hålla tummarna att det inte bara levereras en klocka i paketet utan även något annat också som ursäkt för strulet...
Du kan inte behålla den skadade BB58an tills en ny anländer?
Grattis! Fantastisk klocka! Kul att GMTn verkar vara mer tillgänglig nu.Skulle bara in till Ad och kika lite. Slutade med att man kom ut med denna.
Iom att den är skadad så ska den ju inte säljas så då kan du få ha den kvar tills en ny anländer som du kan hämta utHur tänker du nu?
Den lär säljas igen.Iom att den är skadad så ska den ju inte säljas så då kan du få ha den kvar tills en ny anländer som du kan hämta ut
Sorgligt nog så är det nog sant...Den lär säljas igen.
Sorgligt vet jag inte. Det är en vridning som inte fungerar och är defekt. Byts ut, testas, säljs. Gissar givetvis då jag inte har någon insyn. Men har svårt att tro något annat.Sorgligt nog så är det nog sant...
Hur gick det?fick precis samtal av en svensk ad att dom fått in en blå 58a till mig...
detta kan bli spännande!
2 ute på sälj nu. Dags att bli medlem i Tudor klubbenDet var då jävligt vad ni Tudor ägare håller hårt i era blåa Pelagos.
Här står jag med pengar i handen och nä, ingen vill sälja.
Fan måste jag bära Seiko i många dagar till innan ni släpper era klockor???
Ja, gick egentligen in för att höra mig för om bb58,men så fanns denna inne så jag bad att få prova den, för det verkar vara en del som tycker GMT:n är klumpig. Tyckte den satt fint. Dock gillar jag ju klockor med lite närvaro på handleden.Grattis! Fantastisk klocka! Kul att GMTn verkar vara mer tillgänglig nu.
2 ute på sälj nu. Dags att bli medlem i Tudor klubben
Lite klumpig är den, men jag gillar det. Mikrojusteringen är jobbig, har inte riktigt lyckats få till det. Sitter hyfsat när det är varmt och handleden är svullen. Åkte bil i 5 h, blev bilhandlarhäng efter ett tag pga av ACnJa, gick egentligen in för att höra mig för om bb58,men så fanns denna inne så jag bad att få prova den, för det verkar vara en del som tycker GMT:n är klumpig. Tyckte den satt fint. Dock gillar jag ju klockor med lite närvaro på handleden.
Det man saknar är väl nån vettig mikrojustering på låset. Så nu får man väl se om det blir en keeper i längden.
Fick till den ganska bra, men skulle varit fint om det fanns halvlänkar och mer justering på claspen.Lite klumpig är den, men jag gillar det. Mikrojusteringen är jobbig, har inte riktigt lyckats få till det. Sitter hyfsat när det är varmt och handleden är svullen. Åkte bil i 5 h, blev bilhandlarhäng efter ett tag pga av ACn
Det står i slutet av artikeln.https://watchesbysjx.com/2020/07/tudor-royal.html
Intresserad av dessa. Var kan man få tag på dessa tro?