• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

jo då!
det blev så klart affär

roligt att kunna handla tudor på sitt shoppingcenter:)
20200818_210643.jpg
nu ska det bara plastas av lite med!

tack!!!
storleken är perfekt

vore kul å se hur många som sålts hitentills i sverige

Är det bara jag som fått för mig detta eller verkar Tudor lättare kunna möta efterfrågan med denna blå än när den svarta släpptes? Tycker den blå verkar förekomma ganska friskt här i tråden jämfört med när den svarta släpptes?? Har ju t.o.m legat några ute ”länge” på K&S som verkar svårflippade?! Förståeligt om det inte är någon särskild väntetid att tala om då majoriteten förmodligen hellre köper till list direkt från AD! Men fan så fin den är!! Växer mer och mer för mig varje gång jag ser den

Är det bara jag som fått för mig detta eller verkar Tudor lättare kunna möta efterfrågan med denna blå än när den svarta släpptes? Tycker den blå verkar förekomma ganska friskt här i tråden jämfört med när den svarta släpptes?? Har ju t.o.m legat några ute ”länge” på K&S som verkar svårflippade?! Förståeligt om det inte är någon särskild väntetid att tala om då majoriteten förmodligen hellre köper till list direkt från AD! Men fan så fin den är!! Växer mer och mer för mig varje gång jag ser den
frågan är ju hur lätta dessa är att få tag på i sverige....

tror en hel del är köpa via ads utomlands för dom fpr ju större tilldelning

Detta är min tredje bb58 och denna känns helt rätt.
Vid släppet blev jag väldigt intresserad men sen avtog det lite med all hype. När jag sen fick möjlighet att köpa denna tänkte jag att man måste ju testa och det ångrar jag inte
20200819_102403.jpg
Har en och den är så sjukt bekväm. En perfekt varjedag klocka som man om man vore normal kunde ha hela livet. Den är nääääästan så perfekt att den blir lite tråkig. Kämpar mot den känslan allt jag kan dock.

Nu har jag haft Pelagosen i drygt en vecka. Måste säga att efter att ha provat en hel del klockor det senaste halvåret är Pelagosen hysteriskt bra. Jag fruktade att den skulle bäras stort, men den är förvånansvärt slimmad trots sin storlek.
6AE239B5-E671-4606-AA9A-0B188EBC6539.jpeg

Sen är den stora skillnaden spännet. Jag har haft ett par Black Bay, provat en BB58, och en Tudor GMT, alla faller handlöst när man ställer upp dem mot mikrojusteringen och flexet som Pelagosen har inbyggt. Sen älskar jag att den är matt istället för blankpolerad :)

Tudortorsdag! Den blå blir bara bättre och bättre i mina ögon, jag som inte ens tänkte köpa någon BB 58 NB, jag har ju min BB 58 N. Visst, det blir ju lite kaka på kaka, men jag kan inte släppa den svarta då jag gillar den nästan lika mycket. Fan måste nog behålla båda. Vad säger ni, kan man ha båda eller är man mono-mono samlare då? Det enda jag kan tänka mig i stället för den svarta är en Rolex sub 14060. Med risken för kostnader för service och dyl då det sannolikt handlar om en en minst 20 år gammal klocka. Kommer BB58 bli ett objekt för samlare om tjugo år eller...med tanke på att äldre Tudor sub bara går upp i pris...
IMG_0735.JPG

Tillbaka
Topp