jo då!Hur gick det?![]()
det blev så klart affär
roligt att kunna handla tudor på sitt shoppingcenter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
jo då!Hur gick det?![]()
Grattis till ett mycket bra köp!jo då!
det blev så klart affär
roligt att kunna handla tudor på sitt shoppingcenter
nu ska det bara plastas av lite med!![]()
tack!!!Grattis till ett mycket bra köp!
tack!!!
storleken är perfekt
vore kul å se hur många som sålts hitentills i sverige
frågan är ju hur lätta dessa är att få tag på i sverige....Är det bara jag som fått för mig detta eller verkar Tudor lättare kunna möta efterfrågan med denna blå än när den svarta släpptes? Tycker den blå verkar förekomma ganska friskt här i tråden jämfört med när den svarta släpptes?? Har ju t.o.m legat några ute ”länge” på K&S som verkar svårflippade?! Förståeligt om det inte är någon särskild väntetid att tala om då majoriteten förmodligen hellre köper till list direkt från AD! Men fan så fin den är!! Växer mer och mer för mig varje gång jag ser den
Det tror jag med. Men detsamma borde väl gällt för den svarta vid släpp?? Som sagt, jag har inte den blekaste utan spekulerar/killgissar hej vilt härfrågan är ju hur lätta dessa är att få tag på i sverige....
tror en hel del är köpa via ads utomlands för dom fpr ju större tilldelning
Men det tycker inte vi eller hur?Bjuder på en bild på den mindre populära Hydronauten.
![]()
Tror att hela situationen med covid-19 gör att många AD:s i Europa kanske har sämre tryck pga minskad turism.Det tror jag med. Men detsamma borde väl gällt för den svarta vid släpp?? Som sagt, jag har inte den blekaste utan spekulerar/killgissar hej vilt här
Absolut inte! Hydronauten slår Pelagos och Black bay alla dagar i veckan!Men det tycker inte vi eller hur?
Så kan det mycket väl vara...Tror att hela situationen med covid-19 gör att många AD:s i Europa kanske har sämre tryck pga minskad turism.
Har en och den är så sjukt bekväm. En perfekt varjedag klocka som man om man vore normal kunde ha hela livet. Den är nääääästan så perfekt att den blir lite tråkig. Kämpar mot den känslan allt jag kan dock.Detta är min tredje bb58 och denna känns helt rätt.
Vid släppet blev jag väldigt intresserad men sen avtog det lite med all hype. När jag sen fick möjlighet att köpa denna tänkte jag att man måste ju testa och det ångrar jag inte
![]()
Haha, jag förstår precis den känslan. Sålde mina tidigare 58or för att de var "för bra"Har en och den är så sjukt bekväm. En perfekt varjedag klocka som man om man vore normal kunde ha hela livet. Den är nääääästan så perfekt att den blir lite tråkig. Kämpar mot den känslan allt jag kan dock.
Vad tycker du jmf med den svarta?Haha, jag förstår precis den känslan. Sålde mina tidigare 58r för att de var "för bra"
![]()
Denna är om möjligt ännu bättreVad tycker du jmf med den svarta?
En till ?En till blå Tudor på Tudor torsdag
![]()
Oooo, en Tudorkompis. Låt mig gissa det blir en daydate?Snart får Hydronauten en Tudorkompis, väntar med spänning.![]()
ångrar att jag inte köpte en sån i vintras när jag var i japan!![]()
Denna kommer att avyttras och Tudortråden får en liten heads-up, hoppas att det är okej. En regelrätt annons dyker upp imorgon.
Du får se inom en snar framtidOooo, en Tudorkompis. Låt mig gissa det blir en daydate?