Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att den fått ett nytt bra hem!!
Kul att se att den får vara kvar på KS.
Kul att se att den får vara kvar på KS.
Då fortsätter vi vara två med den blå![]()
Den närmsta i färgkombination jag hittadeHaha! Ledsen att göra er besvikna men tror inte denna färgkombo finns att köpa längre. Det är en flannel från Patagonia iafhar nog haft den i fem år.
Tror det. Älskar min. Det är något speciellt med blå klockorBara 2? Måste vara den mest underskattade klockan.![]()
Haha! Ledsen att göra er besvikna men tror inte denna färgkombo finns att köpa längre. Det är en flannel från Patagonia iafhar nog haft den i fem år.
Love it!Den närmsta i färgkombination jag hittade
![]()
Annars finns den här som passar finfint med nya BB58
![]()
Om Steffo Törnqvist matchar sin vigselring till klocka (guldringen åker på när han har guldklocka) så får vi matcha flannelskjortan till våra klockorLove it!
Men efter en sån här post, där vi jagar fatt på enskilda flanellplagg för att matcha med våra klockor, så kan vi inte bli förnärmade då våra bättre hälfter tycker att vi är lovligt knepiga i vår hobby.![]()
HahaNu blir det OT, men gudars skymning vad jag önskade att du hade svarat "Biltema" eller "Ö&B" där.![]()
Annars brukar Jaktia vara en bra källa för flannelNu blir det OT, men gudars skymning vad jag önskade att du hade svarat "Biltema" eller "Ö&B" där.![]()
Ja, what can I say? Jag får bara lov att hålla med!Om Steffo Törnqvist matchar sin vigselring till klocka (guldringen åker på när han har guldklocka) så får vi matcha flannelskjortan till våra klockorDet är sen gammalt
![]()
Tillbaka i Tudorträsket
![]()
Har inte haft någon BB58 men har nu BB36 som jag är grymt nöjd med både i jobb och fritid.BB58 var länge en ”grail watch” och är en av de bästa klockorna jag ägt. Däremot när smekmånaden lagt sig och dagarna vid vattnet är förbi börjar BB36:an kännas som en bättre all round för både sommar och ”off season”. Ni som äger eller ägt båda, vad är era reflektioner? Viken använder ni mest eller ser som den bästa som daily beater?
Nyfiken för min har också grön lume.Ser ut som att du har blå lume?Lumen på min är grön?! Hmmm...finns det olika varianter?
Bästa Tudor gjorde mellan 1999-2009.
Här är varmt å sköntVälkommen in i värmen!
Vi säger hej
![]()
SnyggtPå tal om flanell.
![]()
![]()
Tyvärr inteNågon som vet om det finns 1/2 eller 1,5-länk till BB58?
OkTyvärr inte
Blir det inte bra med microjusteringen i claspen?
Skulle behöva ett hål till för att nå nirvana.Blir det inte bra med microjusteringen i claspen?
Tråkigt när det blir så, ibland passar dem inte alla handleder.Skulle behöva ett hål till för att nå nirvana.
Jo då, den passar. Det är bara jag som är analpetigTråkigt när det blir så, ibland passar dem inte alla handleder.