• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Krävdes bara en tur till @Hawk100 så blev det sommar igen!
20200905_164750.jpg

Love it!
Men efter en sån här post, där vi jagar fatt på enskilda flanellplagg för att matcha med våra klockor, så kan vi inte bli förnärmade då våra bättre hälfter tycker att vi är lovligt knepiga i vår hobby. :D
Om Steffo Törnqvist matchar sin vigselring till klocka (guldringen åker på när han har guldklocka) så får vi matcha flannelskjortan till våra klockor :) Det är sen gammalt ;)

BB58 var länge en ”grail watch” och är en av de bästa klockorna jag ägt. Däremot när smekmånaden lagt sig och dagarna vid vattnet är förbi börjar BB36:an kännas som en bättre all round för både sommar och ”off season”. Ni som äger eller ägt båda, vad är era reflektioner? Viken använder ni mest eller ser som den bästa som daily beater?
Har inte haft någon BB58 men har nu BB36 som jag är grymt nöjd med både i jobb och fritid.
Köpt gummi från Vanguard som åker på när det blir badväder igen. Det är nog en keeper men det är ju alla mina klockor , säljer ogärna .

Tillbaka
Topp