Sannerligen. Intressant DIY.Det här var lite kul och intressant: http://www.bonsaiframework.com/wiki/display/bonsai/BB58+(Black+Bay+58)+Retrofitted+with+Rolex+Easylink
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sannerligen. Intressant DIY.Det här var lite kul och intressant: http://www.bonsaiframework.com/wiki/display/bonsai/BB58+(Black+Bay+58)+Retrofitted+with+Rolex+Easylink
Då har man blivit med Tudor igen.
![]()
Vart har du fått tag i ankaren? Vill också ha en.Ja originalet är ju alltid bäst även om 58an ger ett mer problemfritt liv med safirglas, 5 års garanti och inga problem med vattentålighet.
En gång flinga alltid flinga, detta är No 5 i ordningen.
![]()
Vart har du fått tag i ankaren? Vill också ha en.
Tack för länkarna!
Perfekt att time:a 25 sek med!Trevlig helg!
![]()
Se till att du köper rätt bara!Vart har du fått tag i ankaren? Vill också ha en.
Ja.Hej,
går i tankarna kring en HK import av en Tudor Prince Date-Day eller Date. Är det solida endlänkar på någon av modellerna? Försöker googla men får upp att 76200 har ihåliga. Är det så på samtliga med länk?
Attans, då letar jag vidare efter annan klocka. Några tips eller är det DJ som gäller då? Jag har för mig att alla Rolex har solida efter typ 2010.
Solida på 6-siffriga.Attans, då letar jag vidare efter annan klocka. Några tips eller är det DJ som gäller då? Jag har för mig att alla Rolex har solida efter typ 2010.
Perfekt, tack!Se till att du köper rätt bara!
![]()
Följde med när jag köpte min HydronautVart har du fått tag i ankaren? Vill också ha en.
BumpNi som ev har nya BB58 på OEM läderband. Hur upplever ni bandet?
Från vilket år är din Hydronaut ifrån? Min är köpt 2010 i Hongkong och det följde inte med någon ankare.Följde med när jag köpte min Hydronaut
2004 är min uttagenFrån vilket år är din Hydronaut ifrån? Min är köpt 2010 i Hongkong och det följde inte med någon ankare.
Det förklarar nog saken.2004 är min uttagen
Gratulerar till ett fantastiskt förvärv. Har du i tidigare (eller nuvarande) uppsättning jämfört den mot en Rolex Sub? Tycker denna är nivåer stiligare visuelltEtt nyförvärv Tudor Submariner 79190. Det som slår mig är hur nätt den bärs, även i jämförelse med Tudor black bay 58. Den är markant tunnare.
![]()
Gratulerar till ett fantastiskt förvärv. Har du i tidigare (eller nuvarande) uppsättning jämfört den mot en Rolex Sub? Tycker denna är nivåer stiligare visuellt![]()
Ni som ev har nya BB58 på OEM läderband. Hur upplever ni bandet?