Den här frågan har ställts flera gånger på de senaste sidorna i den här tråden. Jag försökte svara hur jag såg på det men ingen annan. Så att tagga säljarna som någon annan skrev kanske inte är en så dum ide?
Vad som kan sägas är däremot att hittills (kanske inte sista dygnet men innan) så verkar de säljas ganska fort ändå.
Man kan också välja att se flipper argumentet som ”det är ingen jätteförlust att testa” snarare än att ”jag kommer bli rik som ett troll”
Vad som kan sägas är däremot att hittills (kanske inte sista dygnet men innan) så verkar de säljas ganska fort ändå.
Man kan också välja att se flipper argumentet som ”det är ingen jätteförlust att testa” snarare än att ”jag kommer bli rik som ett troll”
En BB58 har stått högt upp på listan under en lång tid, men jag har sett under det senaste året att de ofta dyker upp snabbt här efter att de inköpts hos AD... min fråga är då; ledsnar man på den så fort? Eller är det något annat som gör att folk avyttrar dem så hastigt?
Vinsten på en BB58 är ju trots allt inte så stor, så ”flipper” argumentet känns svagt.
Hade varit intressant att höra lite input från folk som har ägt/äger en 58a!