• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Det känns väldigt
20201101_202926-01.jpeg
att kunna posta i denna trevliga tråd! Idag köpte jag min första Tudor och måste säga att jag verkligen gillar den.

Välkommen och stort grattis till fin baby smurf ! :) :)

I see!
Jag har mest dykare för övrigt, och jag har aldrig ägt en kronograf. Jag tycker på nåt vis att en kronograf ska ha tachymeterskalan, så jag är inte särskilt sugen på just vridringen på 79170. Jag köper dock ditt resonemang!
...vet att det är utanför din budget, men vad tycker du om denna?

...vet att det är utanför din budget, men vad tycker du om denna?
Svincool! Om jag redan hade en svartvit kronograf eller två så hade jag lätt kunnat tänka mig nåt sånthär för att komplettera samlingen med.
Sen är det detta med äldre vintageprylar (alltså från typ 70-talet och tidigare) som jag inte riktigt vet om det är min grej. Jag hade nog varit nervös för att länken skulle haverera eller nåt liknande.

Svincool! Om jag redan hade en svartvit kronograf eller två så hade jag lätt kunnat tänka mig nåt sånthär för att komplettera samlingen med.
Sen är det detta med äldre vintageprylar (alltså från typ 70-talet och tidigare) som jag inte riktigt vet om det är min grej. Jag hade nog varit nervös för att länken skulle haverera eller nåt liknande.
Sätt den på ett Nato så behöver du inte oroa dig 😉

Tillbaka
Topp