Det känns väldigtatt kunna posta i denna trevliga tråd! Idag köpte jag min första Tudor och måste säga att jag verkligen gillar den.
Välkommen och stort grattis till fin baby smurf !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det känns väldigtatt kunna posta i denna trevliga tråd! Idag köpte jag min första Tudor och måste säga att jag verkligen gillar den.
Grattis, den är riktigt bra.Det känns väldigtatt kunna posta i denna trevliga tråd! Idag köpte jag min första Tudor och måste säga att jag verkligen gillar den.
Grattis! Bra duo tillsammans med din 16610Det känns väldigtatt kunna posta i denna trevliga tråd! Idag köpte jag min första Tudor och måste säga att jag verkligen gillar den.
Välkommen och stort grattis till fin baby smurf !
Stort tack gubbs, det känns grymt bra!Grattis, den är riktigt bra.
Stort tack! Jag klämde på en svart BB58 häromdagen och gillade den mycket men kände att den blå blir ett bra komplement. Sålde min 16570 för några dagar sedan och då måste man ju köpa något nytt.Grattis! Bra duo tillsammans med din 16610
Grattis oerhört bra.Det känns väldigtatt kunna posta i denna trevliga tråd! Idag köpte jag min första Tudor och måste säga att jag verkligen gillar den.
Stort tack!Grattis oerhört bra.
Way to go! Känns bra att byta upp sig, eller hur!Stort tack! Jag klämde på en svart BB58 häromdagen och gillade den mycket men kände att den blå blir ett bra komplement. Sålde min 16570 för några dagar sedan och då måste man ju köpa något nytt.
Haha ja precis!Way to go! Känns bra att byta upp sig, eller hur!
Snyggt! Kul att du hittade en. Min finns kvarDet känns väldigt roligt att kunna posta i denna trevliga tråd! Idag köpte jag min första Tudor och måste säga att jag verkligen gillar den.
Tack, ja det känns riktigt bra. Behåll din!Snyggt! Kul att du hittade en. Min finns kvar
Galet snygg!!Date time idag
Grattis! WunderbarDet känns väldigt roligt att kunna posta i denna trevliga tråd! Idag köpte jag min första Tudor och måste säga att jag verkligen gillar den.
Stort tack!Grattis! Wunderbar
Du bär upp 41mm föredömligt!Idag fick jag hem min första Tudor vilken känsla
TackDu bär upp 41mm föredömligt!
Grattis!Idag fick jag hem min första Tudor vilken känsla
LäckertTudor Black Bay 58 klädd för vintern. Bark and Jack Mocha strap!
Grattis! Härliga bilder! Den sitter fint på dig! Av med plasten och njut på riktigtIdag fick jag hem min första Tudor vilken känsla
TackGrattis! Härliga bilder! Den sitter fint på dig! Av med plasten och njut på riktigt
...vet att det är utanför din budget, men vad tycker du om denna?I see!
Jag har mest dykare för övrigt, och jag har aldrig ägt en kronograf. Jag tycker på nåt vis att en kronograf ska ha tachymeterskalan, så jag är inte särskilt sugen på just vridringen på 79170. Jag köper dock ditt resonemang!
Den där är magisk!...vet att det är utanför din budget, men vad tycker du om denna?
1974 Tudor Monte Carlo 7169/0 Grey Dial | Tropical Watch
Buy an authentic 1974 Tudor Monte Carlo 7169/0 Grey Dial watch at Tropical Watch. Each timepiece is expertly curated, authenticated, and shipped overnight free with hassle-free returns.tropicalwatch.com
Fresta mig inte.Den där är magisk!
Ett köp vore den första på KS
Svincool! Om jag redan hade en svartvit kronograf eller två så hade jag lätt kunnat tänka mig nåt sånthär för att komplettera samlingen med....vet att det är utanför din budget, men vad tycker du om denna?
1974 Tudor Monte Carlo 7169/0 Grey Dial | Tropical Watch
Buy an authentic 1974 Tudor Monte Carlo 7169/0 Grey Dial watch at Tropical Watch. Each timepiece is expertly curated, authenticated, and shipped overnight free with hassle-free returns.tropicalwatch.com
Sätt den på ett Nato så behöver du inte oroa digSvincool! Om jag redan hade en svartvit kronograf eller två så hade jag lätt kunnat tänka mig nåt sånthär för att komplettera samlingen med.
Sen är det detta med äldre vintageprylar (alltså från typ 70-talet och tidigare) som jag inte riktigt vet om det är min grej. Jag hade nog varit nervös för att länken skulle haverera eller nåt liknande.
Fresta mig inte.