Oj! tack så mycket. Det var en rejält fin komplimang.Lika snyggt filmat som Watchfinder
Älskar bra macro
Macro är riktigt kul, speciellt i videoformat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj! tack så mycket. Det var en rejält fin komplimang.Lika snyggt filmat som Watchfinder
Älskar bra macro
Haha. Fick helt klart min alldeles för billigt av @Henke82.62000kr för en Tudor DD 76200. Lite ordlös blir man...
Köp Tudor Prince Date på Chrono24
Upptäck Tudor Prince Date-klockor på fantastiska villkor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Säker köpprocesswww.chrono24.se
Godmorgon!Godmorgon Tudorvänner!
Den är riktigt bra faktiskt så du lär bli nöjd!Godmorgon!
Efter alla fina bilder som du och andra har lagt upp på denna skönhet, så blir man otroligt sugen på att köpa en
Speciell färg på tavlan, väldigt blå så att säga.Original smurf..
Det kan man säga. Nästan lite koboltblå ute i solljus, väldigt djup i färgen. Inomhus ser den nästan svart ut. Ref 79190 från 1997.Speciell färg på tavlan, väldigt blå så att säga.
Riktigt fin! Jag är lite sugen på en blå flinga faktiskt men det är ju en annan typ av blå.Det kan man säga. Nästan lite koboltblå ute i solljus, väldigt djup i färgen. Inomhus ser den nästan svart ut. Ref 79190 från 1997.
Godmorgon mycket bra den där.Godmorgon Tudorvänner!
Tack!Godmorgon mycket bra den där.
Detsamma.Trevlig Torsdag
Vad går en sådan på?Det kan man säga. Nästan lite koboltblå ute i solljus, väldigt djup i färgen. Inomhus ser den nästan svart ut. Ref 79190 från 1997.
Invaluable!Vad går en sådan på?
Finns tre stycken på Chrono24Vad går en sådan på?
Magisk!Dagens igen
Men för fan, sluta! Jag har aldrig villhövt något så mycket i hela mitt livOriginal smurf..