Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför gjorde du det? Vad tyckte du den saknade?Jag sålde den svarta efter 20 minuter - Den blå är en klocka jag tror kommer vara kvar länge![]()
Jag älskar den. Vet inte hur min handled är jämförvis med andra men skulle väl påstå "medel". Sitter perfekt enligt mig. (Edit, svarar på rätt person nuÄr jag den enda på forumet som tycker att 41mm är perfekt?![]()
Hur stor handled har du?Jag älskar den. Vet inte hur min handled är jämförvis med andra men skulle väl påstå "medel". Sitter perfekt enligt mig.
Den sitter utmärkt.Jag älskar den. Vet inte hur min handled är jämförvis med andra men skulle väl påstå "medel". Sitter perfekt enligt mig.
Ingen aning haha. Får hitta ett måttband på jobbet eller när jag kommer hem!Hur stor handled har du?
Håller med! Hörde massa snack om 39mm sitter bättre men sen är ju allt personligt. Vet inte om det kanske är så att jag faktiskt har en större handled... Haha.Den sitter utmärkt.
ÅtgärdatLHD GMT av misstag när jag kom åt nån knapp.
![]()
Mycket bra! Stiligt skärp också!Korspostar lite idag, sorry!
Blå kostym, vit skjorta och blå BB58 idag, blev en bra kombo.
![]()
Stort tack!Mycket bra! Stiligt skärp också!![]()
Sitter kanon på dig. Mitt tränade öga gissar på 18 cmJag älskar den. Vet inte hur min handled är jämförvis med andra men skulle väl påstå "medel". Sitter perfekt enligt mig. (Edit, svarar på rätt person nu)
Jag kommer inte ihåg - Det var länge sedan. Passade inte min handled tyckte jag. För stor. Nu har jag den blå och älskar den...Varför gjorde du det? Vad tyckte du den saknade?![]()
Nu mätte jag min handled, vart lite svårt med ett måttband för bygg...Hur stor handled har du?
Hahah, ganska stor skillnad mellan 17 och 18.5 cm.Nu mätte jag min handled, vart lite svårt med ett måttband för bygg...
Fick i alla fall 17cm ca. Ha i åtanke eftersom måttbandet är i metall och egentligen böjs så klämde de ihop lite av handleden så med ett "vanligt" måttband kanske jag landar runt 18.5?![]()
Haha ja det är det men bandet klämmer ihop ganska hårt all hud/fettHahah, ganska stor skillnad mellan 17 och 18.5 cm.Men huvudsaken är att du bär klockan riktigt bra!
Nu mätte jag min handled, vart lite svårt med ett måttband för bygg...
Fick i alla fall 17cm ca. Ha i åtanke eftersom måttbandet är i metall och egentligen böjs så klämde de ihop lite av handleden så med ett "vanligt" måttband kanske jag landar runt 18.5?![]()
I sin namne-miljöSnowflakes
![]()