Tudorn har varit på denna torsdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kompletterar varandra väldigt väl!Tudortorsdag!
Hade jag gärna införskaffat isf!Vad tror ni om en ny Harrods klocka i form av en BB58 i Grönt?
Mvh
Peter
De kostade 32xxx kommer inte ihåg ifall det var 040 840 eller 084. Eller annat hundratal.Kommer ni ihåg vad kostade en Fifty-Eight på länk när de först sålde på ADn? Och hur lång är kön numera?
Riktigt bra den där, grattis till köpet!Blev en Tudor Black Bay Bronze igår, väldigt nöjd!
Kön verkar variera en hel del. Jag köpte min andra BB58 väldigt nyligen hos svensk AD efter två år i kö. Första 58an tog sex månader att få tag i, även det från svensk AD. Just den första är dock inte så relevant i nuläget kanske.. Verkar som vissa får tag i den väldigt snabbt men den jag köpte nyligen var hos en AD som jag har noll relation med sedan tidigare.Kommer ni ihåg vad kostade en Fifty-Eight på länk när de först sålde på ADn? Och hur lång är kön numera?
Har man kontakter går de säkert att få tag på inom några månader men annars tar de inte in fler intressenter, iaf senast jag frågade när det nu var.Kön verkar variera en hel del. Jag köpte min andra BB58 väldigt nyligen hos svensk AD efter två år i kö. Första 58an tog sex månader att få tag i, även det från svensk AD. Just den första är dock inte så relevant i nuläget kanske.. Verkar som vissa får tag i den väldigt snabbt men den jag köpte nyligen var hos en AD som jag har noll relation med sedan tidigare.
Har också hört det! Blev ganska förvånad att dom ringde efter två år.. hade typ glömt bort att jag stod i kö därHar man kontakter går de säkert att få tag på inom några månader men annars tar de inte in fler intressenter, iaf senast jag frågade när det nu var.
Älskar ”top hat” plexit!Min klart mest slitna klocka men även en av de jag gillar mest. En riktig tool watch, precis som det var tänkt.
Det här är top hat i kvadrat: det är ett felaktigt men coolt 1665 SeaDweller Dome ome som sitter på. Borde ju vara ett T19 egentligen...Älskar ”top hat” plexit!
Grattis den är fin och mycket klocka för pengen. Jag tycker att den blå är finare och har haft den svarta tidigare. Men båda har sin charm på sitt sätt.
Toknöjd med denna ni som har sett den blåa irl, vilken tycker ni ser snyggast ut?
Hur blev det med detta? Hittade du någon Mini sub?Absolut prisvärt
Jag köpte min 18e juli 2018 och fick betala 32 480 sekKommer ni ihåg vad kostade en Fifty-Eight på länk när de först sålde på ADn? Och hur lång är kön numera?
Ligger både blå och svart på 36,7' nu?Jag köpte min 18e juli 2018 och fick betala 32 480 sek
Ligger både blå och svart på 36,7' nu?