• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudorn har varit på denna torsdag
1605206181073258367084534992575.jpg

Kommer ni ihåg vad kostade en Fifty-Eight på länk när de först sålde på ADn? Och hur lång är kön numera?
Kön verkar variera en hel del. Jag köpte min andra BB58 väldigt nyligen hos svensk AD efter två år i kö. Första 58an tog sex månader att få tag i, även det från svensk AD. Just den första är dock inte så relevant i nuläget kanske.. :) Verkar som vissa får tag i den väldigt snabbt men den jag köpte nyligen var hos en AD som jag har noll relation med sedan tidigare.

Kön verkar variera en hel del. Jag köpte min andra BB58 väldigt nyligen hos svensk AD efter två år i kö. Första 58an tog sex månader att få tag i, även det från svensk AD. Just den första är dock inte så relevant i nuläget kanske.. :) Verkar som vissa får tag i den väldigt snabbt men den jag köpte nyligen var hos en AD som jag har noll relation med sedan tidigare.
Har man kontakter går de säkert att få tag på inom några månader men annars tar de inte in fler intressenter, iaf senast jag frågade när det nu var.

Tillbaka
Topp