• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

E3AA4461-7500-4804-9997-503B0D7E071D.jpeg

jaha!
verkar vara lite si å så med det känns de som

men det beror kanske på hur bra kontakt man har med ad'n?
”Tyvärr” är det ju så, men om du kan så ligg på och kontakta de där du står på lista ned jämna mellanrum. Chansen att de 5 de ringt runt till den veckan inte svarar eller inte längre är intresserade finns ju. Även om de har en lista så kan ju butiken vara sugen på att sälja den direkt över disk istället för att ringa ytterligare 5pers.

”Tyvärr” är det ju så, men om du kan så ligg på och kontakta de där du står på lista ned jämna mellanrum. Chansen att de 5 de ringt runt till den veckan inte svarar eller inte längre är intresserade finns ju. Även om de har en lista så kan ju butiken vara sugen på att sälja den direkt över disk istället för att ringa ytterligare 5pers.
butiken jag köpte min blåa 58a av smsade mig av miastag när dom fick in sin andra 58a för nån månadsen och frågade när jag kom in å hä.tade upp den

dom hade glömt strycka mig på listan:hilarious:

jaha!
verkar vara lite si å så med det känns de som

men det beror kanske på hur bra kontakt man har med ad'n?
Ja, jag hade ingen kontakt med dem sen innan. Men kollar man hemsida så är svaret tydligt.
Fick faktiskt redan några veckor efter att jag blev uppsatt på listan frågan av dem om jag var intresserad av en svart på läderarmband, men då var det dagen innan nedstängningen som startade för någon månad sedan i UK. Bråttom som attan var det om jag var intresserad. Och hämta i butik. Inget annat.

Den jag har nu stod jag i kö två år för att få köpa.. Hade dock en likadan som jag köpte i april 2019 och den fick jag vänta sex månader på. Verkar vara lite olika bud i nuläget när jag läser runt men jag köpte min för några månader sedan och hade som sagt stått i kö i två år.

Finns ingen garanti om man ställer sig i kö. Blev imponerad att jag ens blev uppringd efter två år i kö. Finns väl vissa som tar handpenning och då är man ju garanterad en klocka.
Finns väl egentligen ingen garanti att man får köpa en klocka bara för att man lagt en handpenning.
Köpet kan ju bli makulerat om ADn tex inte skulle få in de antalet klockor som de beställt

Då köper jag hellre en lätt beggad på länk för några kronor över listpris :)

Eller varför inte denna UNDER listpris 👍

Tillbaka
Topp