• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag har själv köpt den combon tidigare i år och landade mer än 10% under hos välrenommerad AD.
Mitt tips är att köpa på läder (eller Nato) och be om ”paketpris”.

F.ö. tycker jag att läderbandet är galet snyggt och passar klockan perfekt.
Speciellt under vinterhalvåret.
Ja hade den funnits inne (hos nån öht) med läder/soft touch så hade jag absolut gått på det med länken vid sidan av - men att ha den på NATO och betala 9500 extra när jag inte kommer använda annat än länken känns sådär. Enda paketet jag fått till va 1500 spänn av på länken om jag köper blåa varianten med NATO - men vill ha svarta

Ja hade den funnits inne (hos nån öht) med läder/soft touch så hade jag absolut gått på det med länken vid sidan av - men att ha den på NATO och betala 9500 extra när jag inte kommer använda annat än länken känns sådär. Enda paketet jag fått till va 1500 spänn av på länken om jag köper blåa varianten med NATO - men vill ha svarta
Fick ung. halva priset på länken och lite rabatt på klockan. Leveranstiden var osäker, men det landade på ungefär tre månader vilket var helt otroligt med tanke på att det var i våras. Det var inte vanlig ”lista” utan jag gjorde en beställning med handpenning.

Om du köper den på NATO och absolut inte vill behålla det så kan jag vara intresserad, om priset är rätt.

Eller varför inte denna UNDER listpris 👍

Denna kombinerad med läderbandet för under 40k totalt och levererat nästa vecka :)

Mkt enklare än att köpa på läder och beställa länken separat.

Denna kombinerad med läderbandet för under 40k totalt och levererat nästa vecka :)

Mkt enklare än att köpa på läder och beställa länken separat.
Det har kommit ut ett antal i nästintill nyskick på k&s. Även gråisar har helt nya för ett par tusenlappar över list.

Om jag va sugen skulle jag aldrig ha tålamod att ställa mig i någon form av kölista :)

Men hörni! Det är ju Tudortorsdag :)

934052FA-F5E5-4939-B93F-696FCF57BB21.jpeg

Tillbaka
Topp