Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske är intresserad om du vill sälja din tudor om den finns i Stockholm.Jag äger båda två.
I rotation med andra klockor så rekommenderar jag att man köper en SMPc.
Om man däremot är OWG så hade jag valt en BB58 då den är tunnare och slinker lätt under skjortärmen.
Jag använder min SMPc betydligt oftare än Tudorn men så fort en skjorta åker på så läggs Omegan i klocklådan.
Jag ska sälja antingen Omegan eller Tudorn men kan inte välja vilken jag ska släppa, lutar dock åt att jag säljer min BB58.
Vågar dock inte lägga upp en annons för då känns det så definitivt.
Grattis! Can't go wrong med en BB58.Tack för svaret, valet föll på en blå BB58 för mig. Är verkligem supernöjd, gillar den mindre designen! Kommer däremot definitivt att äga en ny SMP någon gång i framtiden
Jag bor tyvärr i Jönköping. Men kan tänka mig att åka halvvägs upp till Sthlm om du vill ut på vägarna =)Kanske är intresserad om du vill sälja din tudor om den finns i Stockholm.
Bra första inlägg och köp!
Första inlägget firas med en bild på nyaste inköpet
Snyggt Önskar att jag kunde ha den men upplever den lite för stor tyvärrSådär, min första Tudor inkommen. Efter en del BB58-velande så landade det i denna. Det känns bra faktiskt.
Hur upplever du tjocklek och diameter på klockan?Sådär, min första Tudor inkommen. Efter en del BB58-velande så landade det i denna. Det känns bra faktiskt.
Storleksmässigt känns den som PO 42mm/8500 som jag hade tills nyligen. Rätt samma 15mm höjd. Tycker Omegan har en lite bätre designad boett och blir lite mindre ”klossig”. På sin plussida har Tudor en lite lägre vikt Storleken på bägge funkar för mig coh dom sitter bra. Denna Tudor är ändå ett roligare komplement då jag har andra Omega-dykare. Visst, skillnaden till en 12mm hög Rolex eller BB58 är rätt påtaglig så förstår dom som tvekar pga det.Hur upplever du tjocklek och diameter på klockan?
Men vi är ju minst två här som gillar denBild på Tudors svarta får, Hydronauten.
Inte Tudors populäraste modell, men troligen en av de mest prisvärda modellerna.
Många skulle faktiskt uppskatta den, bara de gav klockan en chans.Men vi är ju minst två här som gillar den
Grattis till nyförvärvet.Sådär, min första Tudor inkommen. Efter en del BB58-velande så landade det i denna. Det känns bra faktiskt.
Bra val! Jag är galet less på BB58or vid detta laget.Sådär, min första Tudor inkommen. Efter en del BB58-velande så landade det i denna. Det känns bra faktiskt.
Tack!Grattis till nyförvärvet.
Förstår din känsla. Nu är faktiskt BB58 en väldigt bra klocka men hajpen har blivit större än själva klockan. ALLA skall ha en och hälften säljer den när dom inser att så är fallet. Känns det som... GMT är befriande ohajpad i jämförelse, förvisso populär och kö hos AD (?) men här verkar det vara mer att dom som köper den vet vad dom vill ha. Iaf verkar inte hälften av GMT-köparna skicka den vidare efter en vecka.Bra val! Jag är galet less på BB58or vid detta laget.
Gjorde ett ”återköp” på en svart BB36 på länk för ett par månder sedan. Tror att de blå går att få tag på ganska lätt. I mitt fall handlade jag på Krons.Hallå tråden!
Ni som är mer bevandrade och helt säkert har bättre koll än vad jag har på status i butikerna - hur ser det ut med tillgången på svarta bb36: or i huvdstaden? Är det kö och elände där också eller är det begränsat till 58orna?
Tack på förhand