Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då var det min tur att komma in i värmen.
Grattis! Var det du som var inne och köpte den på Nymans Ur i Västerås i em ?
Verkar vara en del hemmahörande i V-ås trakten. Får köra en mini GTG nästa gångJag var inne strax innan stängning, kunde ha blivit en GTG . De hade GMT på länk inne, kanske inte så ovanligt längre dock.
Skulle åka på torsk direkt. Utöver vanliga klockor så åker träningsklockan på en stund varje dag också.Lite läskig utmaning det där men jag ska göra ett försök
Glömde bort att ta bild på denBild på den på armen?
Räknas träningsklockan alltså ?Skulle åka på torsk direkt. Utöver vanliga klockor så åker träningsklockan på en stund varje dag också.
Kul, det får vi göra !Verkar vara en del hemmahörande i V-ås trakten. Får köra en mini GTG nästa gång
Jag utgår från det men det kanske finns ngn som kan klargöra?Räknas träningsklockan alltså ?
Då blir det isf riktigt svårt.
Glömde bort att ta bild på den
Räknas träningsklockan alltså ?
Då blir det isf riktigt svårt.
@Berns noterar du två till ”frivilligt” anmälda?Jag utgår från det men det kanske finns ngn som kan klargöra?
Ok sign me up O helvette vad jag ska rotera klockor fram tills dess.@Berns noterar du två till ”frivilligt” anmälda?
Hijackar tråden en sväng här
Härligt då är du all-set nu för OWG i marsÄNTLIGEN hemma efter 7 veckor på serviceärende. Det har varit en pärs!
Right on!Härligt då är du all-set nu för OWG i mars
Jag fick höra 6 månader, men jag ställde mig i kön för cirka en vecka sedan.Jag har beställning på en BB58, och ja jag vet att AD ursprungligen sa första halvåret 2021 - men korrigerade det till "troligen första kvartalet", och fick höra att dom skulle få reda på sin tilldelning i mitten av januari. Men när jag ringde dit för två-tre veckor sedan hade de fortfarande inte fått någon och sedan har det varit tyst.
Såklart att vi fortfarande är på första halvåret 2021 och tom första kvartalet men att dom inte ens fått reda på vilken tilldelning de har än känns sådär.
Nån som står på lista för en BB58 och fått höra något från sin AD om mer specifik leveranstid än mina ramar?
/ H
Har förstått det som att Tudor inte skickar ut något nytt under Januari men de jag pratade med sade att det borde komma klara besked under feb. Är det en blå eller svart du är på lista för? Som jag förstått det är blå inga svårigheter nu. Däremot är det köbildnding på den svarta. Och som sagt, skriv upp dig på intresselistan och sedan är det bara att ligga på och kila förbi och kolla med AD då och då. Ofta är det många som står på lista som antingen aldrig svarar eller som ångrar sig när de kommer in.Jag fick höra 6 månader, men jag ställde mig i kön för cirka en vecka sedan.
Det är svart jag vill ha, tänkt först på blå men tror jag skulle tröttna på den.Har förstått det som att Tudor inte skickar ut något nytt under Januari men de jag pratade med sade att det borde komma klara besked under feb. Är det en blå eller svart du är på lista för? Som jag förstått det är blå inga svårigheter nu. Däremot är det köbildnding på den svarta. Och som sagt, skriv upp dig på intresselistan och sedan är det bara att ligga på och kila förbi och kolla med AD då och då. Ofta är det många som står på lista som antingen aldrig svarar eller som ångrar sig när de kommer in.
Står i kö för att "återköpa" en svart. Men känner absolut att den blå har en klar plats i samlingen som komplement.Tack! Jag kände samma sak innan jag testat den blå. Men den känns bättre på handleden än på papper och är lättare att matcha med både straps och kläder.
Har förstått det som att Tudor inte skickar ut något nytt under Januari men de jag pratade med sade att det borde komma klara besked under feb. Är det en blå eller svart du är på lista för? Som jag förstått det är blå inga svårigheter nu. Däremot är det köbildnding på den svarta. Och som sagt, skriv upp dig på intresselistan och sedan är det bara att ligga på och kila förbi och kolla med AD då och då. Ofta är det många som står på lista som antingen aldrig svarar eller som ångrar sig när de kommer in.
Woho! Ringde och frågade om dom fått tilldelning och "vips" hade dom roliga besked - nästa vecka har dom min!Okej, kanske får slå en signal till och se om det är samma för min AD, dom skulle fått tilldelningen i januari som sagt.
Står också för en svart
Grattis Posta gärna bild sen.Inget är som väntans tider. Har idag fått bekräftat att min nya Tudor landar med posten på onsdag nästa vecka
Grattis till dig oxåWoho! Ringde och frågade om dom fått tilldelning och "vips" hade dom roliga besked - nästa vecka har dom min!
När hade dom tänkt ringa om det kan man ju fråga sig... Hade jag fått just den om jag inte hade ringt nu?
Jaja, nu hoppas vi att den faktiskt kommer nästa vecka och att jag får ett samtal!
Fan va kul!
Härligt! Håller tummarna nu. Sjukt bra klocka imo. Glöm nu inte att kolla inWoho! Ringde och frågade om dom fått tilldelning och "vips" hade dom roliga besked - nästa vecka har dom min!
När hade dom tänkt ringa om det kan man ju fråga sig... Hade jag fått just den om jag inte hade ringt nu?
Jaja, nu hoppas vi att den faktiskt kommer nästa vecka och att jag får ett samtal!
Fan va kul!