• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudor Submariner 79090, en grym klocka, sista ref med plexi. Passa på och köp dessa nu innan de sticker i pris än mer. Har ökat ca. 110 procent på fem år. Januari 2016, runt 30k och nu runt 65k. En smått fantastisk prisökning, i snitt mer än Rolex Submariner 14060/M som har ökat runt 90 procent. Det är ju något speciellt med målade tritiumtavlor. Markeringarna börjar gå mot vitpepparkorn. Ser nu på bilden att min behöver rengöras och även få sig en service.
IMG_0552.JPG

Senast ändrad:
Tudor Submariner 79090, en grym klocka, sista ref med plexi. Passa på och köp dessa nu innan de sticker i pris än mer. Har ökat ca. 110 procent på fem år. Januari 2016, runt 30k och nu runt 65k. En smått fantastisk prisökning, i snitt mer än Rolex Submariner 14060/M som har ökat runt 90 procent. Det är ju något speciellt med målade tritiumtavlor. Markeringarna börjar gå mot vitpepparkorn. Ser nu på bilden att min behöver rengöras och även få sig en service.
IMG_0552.JPG
Om det är samma utveckling som på Rolex sub:en (som låg på runt 65k 2015) så har denna en ljus framtid ;)
Its a keeper!

IMG_0552.JPG
Instämmer till fullo. Bekvämaste klockan jag ägt. Ser bara fördelar med referensen. Vintagelook i en lite modernare tappning som ändå är robust.
Älskar den...
BBC44F8B-8CCF-4722-8CC2-D86BC0A85C71.jpeg

IMG_0552.JPG
Jag håller helt med, en underbar klocka! Jag har den blåa och skulle nästan kunna tänka mig att köpa en svart också.

Den blå är riktigt snygg.
Jag har endast haft den svarta och den såldes efter en vecka men tror att blå hade varit mer för mig.
Den bästa moderna Tudorn för mig är tveklöst Black Bay 36.
IMG_8134.jpeg
Ja den är också riktigt bra 👍
Grymt duktig du är, hade lätt kunnat vara från Tudors egna material. Kan bara hålla med den blå är bra.
Oj! Tack så mycket! :)
Grym video!
Har tyvärr inte handlederna för den och den känns lite klossig. Men utseéndet med rosen och smiley gör den helt klart till den bästa i dyk segmentet idag.
Tack så mycket! Håller med om att nya känns lite klossig, men tycker dessa med ETA upplevs mindre även om det bara är tjockleken.
Jag har dock inte förstått varför man envisas med fake-nitade länkar på BB-serien
Because, fashion ;) Ännu en anledning varför denna är bättre än den nya enligt mig.
Tack så mycket!

Tillbaka
Topp