Klockspelet
Basic
Där har du en hög med awesomenessEn trave Tudordykare, kronor, rosor och sköldar. Referenser nedifrån och upp: 79090, 79030B, 79030N, 79190.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där har du en hög med awesomenessEn trave Tudordykare, kronor, rosor och sköldar. Referenser nedifrån och upp: 79090, 79030B, 79030N, 79190.
![]()
Det kan jag instämma i. Bara det att den är så väldigt vass. Jag har brutit kanten på min 58:a för att den ville ta ett bett i handledsknölen på mig.Ja, 79030 har en näbb, som de andra inte har, men jag tycker ändock att boetten är en av de snyggare på marknaden när det gäller dykare, trots att den är lite skarp.
Läcker! Aldrig sett tidigare! Vad är det för ref?Kunde inte låta bli att plocka upp denna på köp och sälj. Quirky liten pjäs måste jag säga!
![]()
![]()
Läcker! Aldrig sett tidigare! Vad är det för ref?
Otroligt fin! När är den ifrån?Nybliven Tudorägare (75090)har haft en Rolex 14060 tidigare men upplevde alltid den lite för stor, så jag hoppas att denna 36mm blir perfekt!
Finns det några fler ägare av denna lite udda modell på forumet?
![]()
Tack! Jag är supernöjd hittills. Den är från -92.Otroligt fin! När är den ifrån?
Vore roligt om det kom ett sådant.
Fint om den kommer till användning lite merNybliven Tudorägare (75090)har haft en Rolex 14060 tidigare men upplevde alltid den lite för stor, så jag hoppas att denna 36mm blir perfekt!
![]()
Eller hur! Det är klockan värdFint om den kommer till användning lite mer.
Funkar länken som den är eller har du fått den justerad?
Hell yeah we want!
Mörkrädd är ordet... Har blivit riktigt läskigt med all fejk även i lite lägre prislägen.Upptäckte att det numera finns Big Block piratkit på Ebay... Helt klart en variant på detta (inte samma boett) som är till salu på Blocket nu och som "Linda" försökt kränga tidigare.
Jag blir mörkrädd...
![]()
0 PROJECT KIT* CASE + DIAL *79170 79180 BIG BLOCK OYSTER DATE PRINCE CHRONOGRAPH | eBay
Finden Sie Top-Angebote für 0 PROJECT KIT* CASE + DIAL *79170 79180 BIG BLOCK OYSTER DATE PRINCE CHRONOGRAPH bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!www.ebay.de
![]()
BIG BLOCK 7750 ASSEMBLATO AUTOMATICO CHRONOGRAPH SWISS MADE | eBay
Finden Sie Top-Angebote für BIG BLOCK 7750 ASSEMBLATO AUTOMATICO CHRONOGRAPH SWISS MADE bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!www.ebay.de
![]()
![]()
Sååå snygg!!!Nybliven Tudorägare (75090)har haft en Rolex 14060 tidigare men upplevde alltid den lite för stor, så jag hoppas att denna 36mm blir perfekt!
![]()
Undersökning på Instagram.Hell yeah we want!Var det bara en marknadsundersökning tro eller finns den på riktigt? Jag måste undersöka, kan i så fall köra piloten på forumet
![]()
Är det mina ögon som spelar mig ett spratt eller skiljer sig kronan på BB58 om den är blå jämför med om den är svart? Isåfall är detta nyheter för mig.En trave Tudordykare, kronor, rosor och sköldar. Referenser nedifrån och upp: 79090, 79030B, 79030N, 79190.
![]()
Ja, jag hade tänkt lägga vantarna på en Big Block eller Small Block panda... Men nu blir jag lite osäker. Måste i så fall hitta full set - men kan man ens lita på det?Mörkrädd är ordet... Har blivit riktigt läskigt med all fejk även i lite lägre prislägen.
Vad tänkte du, ser ingen skillnad, tror det är ljuset.Är det mina ögon som spelar mig ett spratt eller skiljer sig kronan på BB58 om den är blå jämför med om den är svart? Isåfall är detta nyheter för mig.
Urtavlan var rätt skakig på fejkvartianten så den kan man nog avslöja på en bra bild. Även serienumret var avslöjande jmf med hur det ska se ut på en äkta boett. Hittar du ett ex med garantipapper så är det nog väldigt troligt att den är äkta. Men det finns ju oifyllda garantipapper till salu hela tiden... Köp på KS!Ja, jag hade tänkt lägga vantarna på en Big Block eller Small Block panda... Men nu blir jag lite osäker. Måste i så fall hitta full set - men kan man ens lita på det?
Sälja givetvis. Eller missförstår jag något??Vet inte vad jag skall göra med denna, Den får i princip 0 handledstid
![]()
Vad tänkte du, ser ingen skillnad, tror det är ljuset.